2020年8月16日星期日

港式原味雞蛋仔 (內附食譜)

以前一見到雞蛋仔或夾餅一定會買一底,就算係夜晚都會買來吃。

我而家怕肥唔敢食,有時問老公或小王子食唔食,諗住share,但佢地次次都拒絕我。

今日終於的起心,將個雞蛋仔模開光。

由於我得我一個人食,我整左1/4份量,可以做到一底多啲。

甜師奶係用電既機整,而我就用明火,第一次整粉醬係模到嘔出來,又要抺爐頭。

時間方面都未掌握到,間中打開見到夠色就反轉和起出來。

我整得有點燶,雖然有點燶,但係好好味,甜、香、煙韌。
















港式 原味雞蛋

 食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=VBZb35Txe1A

 材料:

                             2

低筋麵粉              140

泰國生粉              30

吉士粉                   10

泡打粉                   2

                             140

淡奶                        35

                             140

                             15

雲呢拿香油         2

做法:

1.       蛋加入糖,用打蛋器高速將糖打溶。

2.       加入水、淡奶,撈勻。

3.       將低筋麵粉、吉士粉、泰國生粉、泡打粉,過篩。

4.       將蛋糊倒入粉中撈勻,過篩一次。

5.       加入雲呢拿香油,加入油撈勻。

6.       包上保鮮紙放入雪櫃1小時,1小時後找出來攪下。

7.       模具掃上少少油,倒之前攪拌一下。

8.       將機反轉2分鐘,再反轉3分鐘,焗好放上涼架。

貼士:

·         唔好倒太滿,會漏到周圍都係。

沒有留言:

發佈留言