2020年12月25日星期五

梳乎厘Pancake (內附食譜)

嘩!大家有睇弧獨的美食家嗎?其中一集有介紹這個Pancake。

朱Sir出post我已經想整,所以立即訂左個鑄鐵Pan先,搵日整。

我訂左個直徑14cm鑄鐵Pan,收到後覺得細,立即又訂多個16cm鑄鐵Pan。

我因為怕肥一直都冇動手整,前幾日問老公有冇興趣,佢話有,我趁聖誕就整。

小王子食左3/4個,剩下的1/4我和老公分享,我地一致應同~好味!















梳乎厘Pancake

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=vc2lm1PhE18

材料:

蜂蜜                                     30

                                         30

菜油                                     3

蛋黃                                     2

高筋麵粉 (過篩)                 40

砂糖                                     20

防潮糖霜 (飾面)                 適量

牛油 (飾面)                         一片

蜜糖 (飾面)                         適量

做法:

1.          蜂蜜+奶座熱水攪勻。

2.          加入菜油+蛋黃攪勻。

3.          加入高筋麵粉攪勻。

4.          用電動打蛋器打蛋白,打至中段加入全部砂糖,打至8-9成。

5.          蛋黃糊一次過加入蛋白霜中攪勻。

6.          Pan塗上一層油,撒上一層薄麵粉。

7.          Pancake糊倒入Pan中,櫈2下入爐。

8.          170度,焗8分鐘,取出介十字。

9.          170度,焗12-15分鐘。

10.      出爐後櫈2下,撒上防潮糖霜,放上一片牛油,淋上蜜糖。

貼士:

l   放涼左5分鐘Pancake平左係正常,因為要鬆用粉少。

沒有留言:

發佈留言