2021年3月28日星期日

蒸水蛋 (內附食譜)

蛋,我好鍾意食,不過小王子和老公都唔like。

我真係好耐冇食蒸水蛋,終於忍唔住今晚蒸,留來明天帶飯。

平時會用江瑤柱蒸,但趕唔切,所以齋蒸蛋。

這個配方係阿婆教我,阿婆蒸既蛋真係好嫩滑。

阿婆教我,1隻蛋用1.5個蛋殼水來蒸,我發現好多都係用這個配方。

阿婆仲要係用電飯煲蒸,蒸前用匙羹孓走蛋泡,不用開蓋,不用包保鮮紙,一蒸到尾,出來滑滑的。

我只記得水份的比例,但點蒸就忘記了。

我用這個方法蒸,都係自己試出來的。

蛋表面有點裂,係我倒豉油大力左少少整裂左,證明幾嫩滑。















蒸水蛋    

材料:8吋不绣鋼碟   

雞蛋             2

熟水                  3隻蛋殼

豉油             適量

熟油                  適量

比例:1隻蛋用1.5隻蛋殼的水。

 

做法:

1.          不绣鋼碟掃油。

2.          接近雞蛋頂敲開,蛋倒入碗內。

3.          加入熟水打勻

4.          用匙羹孓走蛋泡,蒸完蛋面就滑滑。

5.          用中火蒸130秒,打開蓋10秒,再蓋上蓋。

6.          再蒸130秒,完成

7.          蛋面淋上豉油和熟油,即成。

貼士:

l   一定要用熟水。

l   一定要用煲過的水來蒸蛋。

l   豉油和熟油隨個人喜好,可以不加。

l   這份量可以用細一個size的碟,但不可再大一點的。

l   若不是用不绣鋼碟,就要自行留意時間和蛋的情況。

沒有留言:

發佈留言