2021年3月7日星期日

懷舊雞蛋糕 Traditional Sponge Cake (內附食譜)

 我一直都好想跟這食譜,但見需座熱水要用溫度計覺得有點麻煩,所以一直都放埋一邊。

我見好耐冇開爐,於是就拎出溫度計來用。

其實,全個過程都好簡單,而且都好快。

這個蛋糕應該啱老公,因為全蛋法會實在一點,佢唔喜歡食戚風,食左等於冇食。

果然老公試食左一個,過左3小時後又食多個。

這食譜係6個份量,剛好我地3人家庭。

我整既過程中最怕係消泡,因為係拌麵粉時好似見到好多粒粒(粉漿包住麵粉)。

最後出來原來係冇野,仲要焗緊既時候老公話有一個好似就嘔出來。

我話都唔係嘔,只不過係膨脹啫。

我用2隻蛋夾埋只有102克,都做到出來。















懷舊雞蛋糕 Traditional Sponge Cake

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=TSqiAM9Fxus

材料:6個杯子蛋糕

雞蛋(室溫)              2 (110)

                               20

砂糖                             60

低筋麵粉 (過篩)           60

做法:

1.     雞蛋座60度熱水,用高速打發2分鐘。

2.     4次加入糖,每次加入後用高速打發1分鐘。

3.     牙籤能直立在蛋糊上代表成功。

4.     加入低筋麵粉,輕輕切拌至無粉粒。(仍座熱水)

5.     加入油,輕輕切拌至混合即可。

6.     倒入麵糊至9成滿。

7.     輕敲枱面,及用牙籤消除麵糊內的小氣泡。

8.     175度,焗約22-25分鐘。

沒有留言:

發佈留言