2021年8月1日星期日

現成酥皮蝴蝶酥 (內附食譜)

我和老公都好鍾意食蝴蝶酥,而家夏天真係要同時間競賽,加上又好花時間,都係唔好攪了。

我一直都好想試下買現成酥皮試,但現成酥皮都分2種,一種要自己摺,另一種就直接用得。

上次係烘焙店見到,終是我問職員,買左直接用得既。

今日終於的起心整,我早一晚拎上普通格,第2日就用得。

我發覺酥皮都不要放得太軟,好難操作的。

老公覺得唔好食,佢都係鍾意我自家摺的,咁當然自己整好食一點,但太花時了吧!

老公都嫌唔夠甜,今次我冇焗完再沾糖再焗,我覺得個皮唔係我上到糖,費事嘥料,唔整多次糖。

咁樣講即係再整都應該唔食,冰格仲有5塊咁拎嚟整咩好呢?





















之前係烘焙店買的,一包有6塊。

現成酥皮蝴蝶酥

材料:

現成酥皮             1

砂糖                     適量

做法:

1.      現成酥皮解凍。(不要室溫太耐,太軟身難操作)

2.      酥皮輕輕標記成4等份。(不要切斷,只在輕輕表面標記)

3.      表面平均撒上糖。

4.      兩邊摺向中間,再對摺。

5.      中間底部輕輕壓一下。

6.      切件,每件厚0.8cm (如難操作可放回冰格雪硬一點)

7.      兩邊沾上砂糖。

8.      放中層,用190度焗10分鐘或至上色。

沒有留言:

發佈留言