2021年7月31日星期六

石澳泳灘

尋晚整緊〝巧克力軟餅乾〞時,老公走入廚房同我講今日不如去沙灘玩。

跟住老公又話搵埋住樓下小王子幼稚園好朋友一齊去好嗎?我立即問下同學仔先。

今朝整埋〝原味麻糬波波〞就出發。

我地12點到就到達,我未夠鐘食野,老公就去食早餐。

我地用$80租左沙灘傘,咁就唔駛咁曬。















我地都未安頓好,小王子和好友就已經去左玩了。















沙灘都冇咩人,可能今早落過雨,少人啲仲好。









小王子不喜歡踏沙的感覺,所以一定要著鞋,草地都一樣唔喜歡踏。

































F小王子唔敢去打水,叫好友去,佢企係到等。















好友的影響下,終於敢去打水了,2個仲係到玩撥水節添!
















小王子玩到忘我,水桶笠頭。
















玩完水都點幾了,我地帶左零食和乾糧,食完又去玩過。















好努力掘。















最初老公得好友跟老公落水玩,氹下、傾下又引下小王子先敢落水,真係膽小鬼。
















玩水玩得幾開心。















玩到唔肯走,我地4點幾先出返市區食lunch。

小王子好勁,一個人食晒個茶餐,平時飯只食得1/3,雞脾就食少少,有好友係到真係零捨不同。


沒有留言:

發佈留言