2021年8月27日星期五

屁屁偵探特展香港篇

上個月尾放假已經想帶小王子仔玩,但佢話唔來,因為我想睇埋套電影,小王子好怕入戲院,因為怕黑之餘仲怕嘈,通常音響都會好大聲,所以不喜歡。

今日來的原因,因為我放成個星期有多諗唔到去邊,所以今日就安排來玩,加上今日係其中一日屁屁會來會場其中一日,而電影睇下到時小王子情況而決定。

星期一見到阿嫂有問到有冇睇屁屁電影,佢話睇左了,買左飛大細孖先講係電視睇過了,原來電影是2集的卡通,我見咁樣可以慳返唔睇電影了。

我和小王子在附近吃過午餐就行去〝屁屁偵探特展香港篇〞會場。
















職員會比一本偵探手冊和一支鉛筆,並講解玩法就開始查案了。















我影相,小王子唔擺出唔耐煩的模樣。





















穿過垂簾後就開始了。
















一入去就見到屁屁現身,可惜小王子驚到躲在我身後,合照都要我企中間。





















屁屁偵探事務所
















拎起聽筒是有人講野的,但只是錄音。















汪汪警察局
















這裡不懂玩,後來有職員引度我們。
















小王子好專心查案。
















呼呼博物館
















做埋最後任務就可以解碼,試左幾次先成功解碼。
















完美玻案了!噗噗!









怪盜U





















影相留念先。















又話要同怪盜U合照。















跟手又入返去同屁屁影相。














破案後出去就係賣精品地方。
















呢個機可以係電話揀相再印出來,當然有屁屁相框喇!














沒有留言:

發佈留言