2021年8月29日星期日

日式芝士年糕 (內附食譜)

尋日老公同事們來我家,晚餐我上網跟人整左〝日式芝士年糕〞,賣相似,但覺得食落唔似。

我好鍾意食〝日式芝士年糕〞滿心期待,但失望。

今早可能有心事,所以好早就醒左,於是我上網搵食譜又睇片,我自己寫左個食譜。

粉糰我雪左係冰格,今晚等大姪仔仔來我家做我白老鼠先。

晚上5點幾大姪仔來到坐左一陣就炸,不用回溫直接炸。

今次就係我想要的,好搶手好快就售罄,小王子話明天要再整,我心諗明天先算喇!哈~哈~!

製作過程:

  • 用什麼味道的片裝芝士都可以。














日式芝士年糕

材料:6粒

芝士                               兩片

糯米粉                           75

                                   30

                             57

做法:

1.      將糯米粉粟粉糖撈勻。

2.      分次加入滾水搓成糰,搓至表面光滑

l   水量多少都要視乎粉的吸水力,自行加多或減少,要睇實際情況。

3.      芝士平均橫切3、直切2刀,分成12

4.      將芝士片疊起成6份,每份4塊芝士。

5.      糯米糰分成6等份,搓圓壓平放入芝士包起。

l  年糕表面盡量不要有紋,否則炸的時候皮好易會爆開。

6.      盤上鋪上保鮮紙,放上芝士年糕,再用保鮮紙封好。

7.      放入冰格定型,食之前炸至金黃色。

8.      滾油落芝士年糕,炸至金黃色即可。

l   油一定要滾,唔係就會黏底。

沒有留言:

發佈留言