2021年7月1日星期四

糖霜造形曲奇 Sugar Cookies (內附食譜)

糖霜造形曲奇係結婚前付費學過一次,果次都教得好簡單。

點解簡單?因為同一堂阿Sir教幾個學生,仲要係每個人都學唔同既野,所以都冇咩學到。

我諗住學完到擺酒時做回禮小禮物,最後都係用我最拿手的老婆餅。

今次跟書整係為小至子的生日蛋糕做的,上星期佢係他的生日蛋糕上加多個要求,係要有依貝。

尋日已經將曲奇焗好,今日再加上糖霜。

我好在之前係淘寶買左啲曲奇模,曲奇模有埋成個樣,只加糖霜應該冇問題。

我真係諗得太簡單,實際做又另一會事,真係事與願為。

我只係整左少少就收手,怕越整越失敗到時冇得裝飾。

我個人覺得唧袋對糖霜曲奇好重要,之前淘寶專登買左透明三角形的膠片。

你只要卷成雪糕筒,再貼住開口就可以做唧袋,但係唔知點解我唔剪糖霜都自動流出。

我諗可能係我唔識用,我真係想掉晒佢,但仲有好多,每次用它都好激氣。

曲奇比想像中好食,因為通常呢啲餅唔好。

製作過程:

  • 唧袋個咀不要剪得大得,我因剪大左,所以好難做到細緻野。
  • 唧袋要卷得好好,唔係糖霜就會自動流出。
  • 糖霜可能我打得唔夠稠身,所以唧落去時又有點化開。
  • 記得曲奇模沾少少低筋麵粉,張多餘的拍出來,才印模,唔係就有點黏就不美。















糖霜造形曲奇 Sugar Cookies

食譜來自:星級私房曲奇

曲奇材料:30

無鹽牛油                             75

幼砂糖                                 80

全蛋                                     45

高筋麵粉 (過篩)                 32

低筋麵粉 (過篩)                 130

曲奇做法:

1.          將牛油以電動打蛋器打發至微白。

2.          分次加入幼砂糖以電動打蛋器打勻。

3.          蛋黃分兩次加入打勻。

4.          粉類分數次加入,並輕輕用膠刮刀拌勻,用保鮮紙包裹置於雪櫃約一小時備用。

5.          將麵糰取出並壓平至4毫米,用模具壓出曲奇。

6.          用上火155度下火150度或用上下火155度,焗約13-15分鐘。

糖霜材料:

蛋白                                     1

糖霜 (過篩)                         5

食用色素                             少許

糖霜做法:

1.          先將糖霜過篩,將糖霜分數次加入蛋白中拌勻至稠身。

2.          加入食用水素調至理想的顏色。

3.          平均將糖霜塗於餅上掃平,然後風乾約半小時即可做裝飾。

沒有留言:

發佈留言