2021年8月26日星期四

Epicland

今日係成個假期的戲肉,就係去愉景灣的〝Epicland〞放電。

我在家出發搭港鐵去到欣澳,然後出閘前行約2分鐘就會到〝DB03P-由欣澳至愉景北商場〞,這架到總站落車後向後行,過左停車場再前行,右邊見到有幾級樓梯行上去,再向前行就見〝Epicland〞。

這裡可以睇到DB03P的班次時間:https://hkbus.fandom.com/wiki/%E6%84%89%E6%99%AF%E7%81%A3%E5%B7%B4%E5%A3%ABDB03P%E7%B7%9A

欣澳站仲有另一架車〝DB03R-由欣澳至愉景廣場〞,但這架到總站要再轉車去或者要行十幾分鐘先到,夏天行真係人都癲,所以我唔建議搭〝DB03R〞。

Epicland

網上預約:https://www.epiclandhk.com/

由於小王子7歲屬於1-8歲的範圍,所以我只要買一張票就可以包一大一小,我買的是下午場$208,如你買上午場就是$188,而65歲以上或孕婦就每位$100和一歲以下是免費入場。

小王子玩埋出年後我都要付費入場了,因為9-13不需要大人陪同入場。

這裡要網上預約左先,當日見有人walk-in撲空了,因全場爆滿。

我地2個戴上手帶,小王子已急不及待去玩,我話你都等我租左locker先,只要你比$10+$100按金就可以了。

仲有你要脫鞋再換對防滑襪先,因為未來過唔知場地如何著定冇壞。

下午場係2:30開始,我約3點去到,Locker和擺鞋都地方都乜得揀了,所以去就要早一點了。





















每次入場前都要消毒雙手,不過你唔記得職員都會提你架!

你睇下小王子都唔等我就落去了。
















影幅相先喇!





















睇下小王子周圍跑幾開心,我怕佢撞到人,好在都冇。
















小朋友真係好有活力。





















小王子最鍾意呢到,玩左好耐都唔走,於是我就同佢傾,如果你只係玩呢到的話下次我就不來了,因為呢樣玩意好多地方都有,我不用來咁遠,你可以試下其他設施,可能你又會喜歡呢?
















於是,小王子去左排彈床。





















第一次佢自己入去玩,仲話咁快就完,佢睇到個Timer set左2分鐘~哈~哈!

之後我都陪佢一齊玩左好多次,當日我本身肩頸痛,跳完更加痛,而且我腰都痛埋,真係攞左我條老命了。
















呢條滑梯太直,我真的不敢玩。





















小王子去左隔離玩積木。
















有攀石和行木樁,全部都有安全措施。
















小王子仲未攰。





















小王子上左去再落返嚟!呢個我真係爬唔到上去,因為雙腳好痛。





















我氹左好耐小王子先肯去玩,因為佢又想去玩射槍果到。
















場內都有一啲設施啱BB玩,好似3歲以下入場不收費。
















玩到4點幾我開始肚餓,我等到5點幾先問小王子食唔食野,佢話唔食,然後繼續去玩。
















我都有玩呢條滑梯,但快,我邊滑邊叫,反而小王子又冇野啵!
















最後就去打哥爾夫球,手勢完全唔啱,唔緊要喇!玩下啫!

N年前朋友教過我點握皮球桿,但我都忘記左了。
















擺左個靚Pose唔係唔影丫嘛!





















等小王子大一點就同佢一齊玩呢個,不過都好高,到時怕我會腳震,哈~哈~!

下午場14:30 - 18:30,我怕散場太多人好亂,所以同小王子講我book到6點,小王子玩到唔肯走,又話要下次再來。

好在提早左30分鐘走,我地整理好離開,帶去的水都飲晒去左7仔買支野飲,行出來離遠見到排長龍就跑過去先,再問前面排隊的人是否去欣澳,答案是對的,好快就上車。

晚餐我地回家老公煮麵一齊吃。
















沒有留言:

發佈留言