2021年9月2日星期四

黑芝麻薄片 Black Sesame Crips (內附食譜)

這個食譜可以清蛋白之餘又可以清黑、白芝麻的存貨了。

我唔會再整,因為真係好花時間,睇食譜好快,但我實際由6點幾開始,9點幾先可以收工。

我已經撈好放雪櫃,但係當你提起個圓形模時,漿又係會流,與其他的相連。

我攪極都唔掂,都每次照用模,可能係我技術問題或經驗不足。

焗方面,我比書用多一陪半的時間,我焗爐35L,所以用左好多時間。

真係整到我個人都掹晒,而且好攰,因為不停要睇火,又要睇下得未。

不過,味詭真係幾好食,但真係唔再有下次了,可能我功夫未到家。

製作過程:

  • 書用7毫米圓形模,但我覺得應該寫錯,所以我用左7cm的圓形模。
  • 發覺好似個漿攪得多次會稀,流動性就好大。
  • 記得要薄,厚的話要焗好耐,焗得唔夠乾身,食既時候會靭,要用好多牙力。
  • 越薄越脆。
  • 書寫用12-14分鐘焗,但我每一盤都用左半小時以上。















黑芝麻薄片 Black Sesame Crips

食譜來自:星級私房曲奇

材料:40

無鹽牛油                      30

幼砂糖                          115

蛋白                              120

雲呢拿香油                  1/4茶匙

低筋麵粉                      20

鷹粟粉                          8

黑芝麻粉                      8

黑芝麻                          20

白芝麻                          40

預備:

Ø   牛油座熱水至溶。

Ø   幼砂糖過篩。

Ø   低筋麵粉、鷹粟粉和黑芝麻粉混合過篩。

Ø   鋪焗爐紙於焗盤上。

Ø   7毫米圓形模。

做法:

1.          預熱焗爐150度。

2.          蛋白和砂糖混合以手動打蛋器打勻。

3.          加入牛油溶液及雲呢拿香油打勻。

4.          加入已過篩粉類,用膠刮拌勻。

5.          再放入黑、白芝麻拌勻,放入雪櫃靜置約45分鐘。

6.          將麵糊用匙羹舀入圓模內掃平,取走圓模。

7.          重複再做,直至鋪滿焗盤。

8.          上火145度,下火140度或一般焗爐145度,焗12-14分鐘。

貼士:

l   必須將已混合好的麵糊放雪櫃靜置45-60分鐘,這樣放上焗盤時才不會變形。

沒有留言:

發佈留言