2022年3月12日星期六

咸水角 (內附食譜)

我好鍾意食咸水角,每次去酒樓都必叫。

多年前係網路上睇到食譜就跟整,而家個網址入去乜都冇了。

第一次整完post上Facebook,朋友老公好鍾意食,見到就邀請我去佢家整。

果次去朋友家中整失敗左,當時個皮太濕難包,整完出來都整唔到形,放係枱面到榻晒。

雖然放涼左都好脆、餡料少,總之失敗,攪到我幾唔好意思,當年係2009年了。

自從果次之後都冇再整,因為已失去信心。

近日盡量少出街,所以又想再整下。

今次我餡料和之前有啲唔同,因為有啲野買唔到,有啲又唔想為少少又要買,所以我改動了。

當餡料放涼左10分鐘到,我才發現忘記落甜菜脯和肉碎,立即開鑊再炒多次。

我整左12大5細,所以我送了一些比住樓下的好朋友同學仔。

同學仔媽媽都話好食,仲叫我教佢皮既做法。

製作過程:

  • 我整左12個正常Size,5個細少少的。
  • 正常Size:每個麵糰30克。
  • 細Size:每個麵糰20克。
  • 每次炸2-3分鐘。
  • 我炸正常的先,不過油溫高,所以炸出來表面炸出來有黑邊泡泡圈。
  • 後來炸細的有多少少時間望下,當時用最少火油溫唔高,我見炸極都唔上色,轉用中火,用筷子慢慢碌,見到佢慢慢漲大,感覺好飽滿。
  • 如果炸鍋唔太大就一次過唔好放太多,因為皮未炸硬,它們會黏住的。























咸水角

                                               

材料:

糯米粉           160

澄麵               40

                  60

豬油               40

滾水               65毫升

凍水               125毫升

 

餡料:

青蔥               20

甜菜脯            20

冬菇               20

碎肉               117

甘筍               60

蒜茸               2

 

調味料:

雞粉               1茶匙

                  1/2茶匙

                  1茶匙

胡椒粉           少許

麻油               少許

生粉               1 1/2茶匙

                  2湯匙

 

製法:

1.      將以上材料切成細粒。

2.      蒜茸起鑊,爆香冬菇及各料,加入調味炒勻盛起待凍。

3.      將滾水沖入澄麵中攪勻。

4.      糯米粉置盤中,加入糖、豬油、凍水同搓勻,再與澄麵混合搓透。

5.      分出粉子,包上餡料。

6.      放中火油內,炸至淺金黃色便成!

 

整後心得:

l  皮沒有彈性,所以不要包太多餡,以免會爆。

 


原食譜餡料

韭菜               20

蝦米               20

冬菇               20

沙葛               80

甘筍               60

蒜茸               1

沒有留言:

發佈留言