2022年3月18日星期五

蟹柳壽司 (內附食譜)

原本plan左上星期五整,不過咁啱舊公司搵我去做Part-time,所以取消了。

尋日返埋最後一日part-time,今日就可以兌現承諾。

小王子大約12點就叫肚餓,我仲係廚房預備自己既晚餐。

尋晚煮飯煮多少少留今日用,因為我都係整左食譜一半的飯量。

我拿拿聲翻熱飯,立即開工。

我都參考Masa老師的食譜來做壽司醋,其實我都買左支現成壽司醋,但見咁簡單又自己整下。

小王子話壽司好食,我問佢元氣好食定我整既好食?佢話2個都好食。















蟹柳壽司

參考食譜:https://www.youtube.com/watch?v=yNgIcXSDUVk

材料:2

白飯                    300

蟹柳                    4.5

紫菜                    2

壽司醋

白醋                    1大匙

砂糖                    1大匙

鹽巴                    1/2小匙

做法:

1.          白醋、砂糖、鹽巴攪勻。

l   不用加熱,放埂室溫等自然溶化就好了。

l   一次做大量裝在瓶子保存也可以。

2.          壽司醋均等淋在白飯上,混合好。

l   一般煮米一樣比倒或水分少一點點就好了。

l   確認用熱的白飯,不然不好入味喔!

l   不要攪拌太多次,不然變成麻糬。

3.          用濕布蓋起來讓它入味。

4.          紫菜放在竹簾上,然後放上一半醋飯,有一端不要鋪上醋飯。

5.          蟹柳放在有醋飯的一端,然後卷上。

6.          30秒後才解開竹簾。

l   此動作以作壽司定型之用。

7.          用鋒利或有剧齒的刀來切件。







沒有留言:

發佈留言