2022年3月7日星期一

彩色巧克力棒 (內附食譜)

今日只係整個朱古力漿就用左3個幾鐘,真係人都癲。

小王子好喜歡過個巧克力棒,話下次要整多一點。

我原本是Green Day見咁樣都忍唔住偷食左2條,真係好好味,焗緊時已經好香牛油味了。

今次我用晒家中無須調溫朱古力來做這個巧克力棒,因為唔知點解無須調溫朱古力都會一嚿嚿。

只係將朱古力搽上去~好難搽,如果係流質就好快攪掂。

我有時用無須調溫朱古力可以做到流質狀, 但有時又一舊舊架啵!我都唔知點解。

我係Facebook問左烘焙店,等緊回覆原因。

烘焙店回覆:原來我之前的做法是錯的,不可以開住火來座溶朱古力,太熱的話朱古力就會燶,燶就會變一嚿嚿。

正確方法:滾水之後攤5-10分鐘既水至啱溫度。

製作過程:

  • 我見食譜有20條,所以就整返20條。
  • 我個麵糰總重218克,分20份的話每個麵糰重10-11克,然後搓長至16cm。
  • 我有草莓味朱古力,所以不用草莓粉。
  • 由此草莓朱古力唔夠,所以用埋其他朱古力去整。



草莓巧克力棒

食譜來自:https://icook.tw/recipes/257130

材料:

無鹽奶油(室溫)       40

糖粉                               27

                                  1

奶粉                               14

鮮奶                               27

中筋麵粉                       107

泡打粉                           4

外衣裹層

白巧克力                       100

草莓粉                           10

杏仁角                           適量

做法:

1.          將室溫的無鹽奶油用電動打蛋器稍微打散,再加入糖粉、鹽拌勻。

2.          倒入奶粉、鮮奶拌勻。

3.          倒入奶粉、鮮奶拌勻。

4.          篩入中筋麵粉、泡打粉,拌勻成團,包上蜂蠟布,冷藏30分鐘。

    蜂蠟布取代保鮮膜的功能,若家中沒有,就用保鮮膜即可。

5.          取適量麵團,搓成長條棒狀,190C10分鐘。

    搓揉麵團途中散掉是正常的,可以用擠捏成型的方式輔助,先將麵團擠捏成長條狀,再放至桌上滾圓成棒狀。

    搓揉麵團前就可以開始預熱烤箱。

外衣裹層:

1.          白巧克力隔水加熱,再加入草莓粉拌勻。

Ø   巧克力還沒完全融的時候不可攪拌,以免攪入空氣,使得油水分離

2.          將烤好的餅乾棒裹上一層草莓巧克力,撒上適量的杏仁角,室溫放涼,等待巧克力凝固就完成囉!









沒有留言:

發佈留言