2024年2月10日星期六

台北Family Trip Day 1@2024

老豆還在的時候,肥阿哥已經講要夾時間全部人去一次旅行,最後老豆走了還未實現。

上年2月肥阿哥再提出,希望在阿媽還在時去一次,所以就造就了這次旅行。

這趟行程去5日,而我就去8日,有2日約左身在台灣居住的朋友。

今次行程與我之前的大不同,行程既唔緊密,亦沒有去什麼特別地方,因為阿媽對腳不能行太多路。

我一向去旅行就去盡佢,喜歡早機去晚機返,所以我地就揀左早上7點機。

原本諗住搭最後一班機場巴士去機場,然後係機場行下等Check-in,之前都試過〝首爾 Day 1@2017〞。

表姐與我同區,佢話冇得瞓好慘,最後我約左車零晨3點第一站去我家,然後去表姐家,再入機場。

肥阿哥就幫肥細佬預約左的士,佢地近機場,所以約左車4:30接佢地。

我地比我預期中早了很多到機場,由出發到機場只是35分鐘,機場少人之餘,店也是開了2、3間,最後去左麥當勞飲下坐下。

我成晚只睡左約2小時,就睡不到了,因為瞓到2點到又要來身有壓力。

佢地約5點到達機場,然後就排隊Check-in。

小王子第一次坐有飛機有飛機餐和睇電影。

我好耐冇坐國泰,記得以前飛機餐係有餐牌可選餐,但現在沒有,只有一款,沒得選。

炒麵鹹,小王子成個餐都冇乜食,佢話唔餓。

來台北一星期前在網上登記入台灣境後可參加5000台幣消費金抽獎活動,獎有悠遊卡、一卡通、住宿券、icash 2.0儲值卡。

我地一行12人,只有3人中獎:我、娣婦和肥細佬,大家都揀左住暫券,娣婦問左職員,一間房只可以扣一次,娣婦和肥細佬一齊中都沒有,只能扣一次,但我又這樣想,入住酒店時佢地其中一個在酒店Check-in時登記在另一間房應該可以用到,不過肥細佬登記時Passport Number入錯了一個數字,所以不能領獎,所以都沒有深究我想的辦法是否可行。

由於帶著阿媽去旅行,所以阿嫂就預先book左車由機場接我地去酒店。

這間酒店上年肥阿哥同朋友來台北時住過不錯,所以今次都來住。

酒店係捷運忠孝新生站一號出口,扶手電梯上地面向前行過對面馬路就是,只需2分鐘就到了。

對面有Family Mart、7-11,而且有很多食店超方便。

格拉斯麗台北飯店 (Hotel Gracery Taipei)

地址:100013台灣台北市中正區忠孝東路二段89號3樓

前台職員叫我地申請做會員可以儲分,沒記錯的話分可以當錢用,而且這裡每日都有早餐吃是免費的。

Check-in完成可以上房了,在走廊放置了你每日所需的用品可自取,可能設計是這裡是隔日執房的原故,但我覺得咁幾好,因為次次等人送來都很花時。

我book的是雙人房,他們的是三人房,但我的房間比他們的大,由於我是雙人房,所以早餐餐券每日是2張,他們則3張。

雪櫃內有2罐實寶礦力是免費的,房內又有空氣清新機。

我好在check-in時問前台詔造多一張房卡,房間的電是傳統要插卡才有電。

洗手間整潔,浴室係日式的。

大家整頓好一切就出發了。

可能新年,街上沒什麼人。

原定去台北車站行地下街,但肥阿哥改左去〝三創生活 Syntrend〞睇模型。

三創生活園區

營業時間:星期一至四、日11:00–21:30、星期五、六11:00–22:00

地址台灣台北市中正區市民大道三段2號

我行左一陣就冇行,對商店冇興趣之餘又有點肚餓,所以落左地庫搵食。

我見到有好多位,就上返去搵阿媽落去坐下,又問下其他人邊個有興趣一齊去食野。

最後肥阿哥帶住3個小朋友,而肥細佬一家早就上左樓上行,其餘人就跟我去食野。

我地去左2間買來一齊Share食,2間都好味,買完餐我都通知肥仔佬,他們一家都隨後到Food Court買野食。

濃香芝麻豚骨鍋 195元 (配手工麵+20元)

麻辣鴨血豆腐 45元

滷春秋 (台北三創店)

地址:台北市中正區市民大道三段2號B2

中一排骨,味道不錯,仲有好多配菜和湯。

懷舊滷排飯套餐 135元

阿嫂食飽就去搵肥阿哥,之後我和老公都起行搵小王子,剛才肥阿哥係〝THE GUNDAM BASE〞上到去又唔見人,我在店內行左個圈。

THE GUNDAM BASE~6/F

後來打比阿嫂現在係3樓玩緊,小王子與大孖表哥一齊玩緊VR。

Viveland~3/F

玩完VR,肥阿哥毫話要去食野,阿嫂唯有再食,小王子唔肚餓就跟返我地。

商場地下呢檔魷魚不錯唷!

好,集合後齊齊返酒店休息,而我、老公、肥細佬和阿B一齊向華山1914出發,娣婦都想去,但佢唔夠休息和食物頂住唔多舒服,所以回酒店休息。

華山1914文化創意產業園區

營業時間:24小時

地址:台灣台北市中正區八德路一段1號

這裡有好多卡通品牌展。

我見Hello Kitty 50周年展,所以入去睇下。

最後買左手信比朋友,又碌左個弊比表姐,因為佢要陪阿媽冇來。

園區內都有些表演,這魔術表演睇到散場,仲有表示左少少心意,希望佢能堅持自己的夢想。

市集沒什麼吸引,但買左2杯甜品一齊試,大家都覺得不是我地杯茶,但價錢不算平。

食左甜品就回酒店,係房hea左一陣就問大家是否去西門町,因為我plan左去西門町行下,買下手信。

今次我、老公、肥細佬一家和阿嫂,餘下全團最大和最細的團友就靠肥阿哥帶佢地出來了,約好了在捷運頂溪站等。

一出捷運就見到條龍,去左前幾日係IG見到介紹的麵包店,點知冇開門,途中見到龍貓巴士壁晝(係老公杯茶),跟住又去左Rainbow Six打卡。



行入西門町真係超多人,不只遊客本地人也多。

雞翅包飯:由於前幾日開始有點喉嚨痛,所以冇食,但佢地話好食。


老公和阿B食,我沒有食。


行去如邑堂途中見到日藥本舖就入去睇下,買左我用開的指甲油,真係比香港平好多。


當時都7點幾,加上肥阿哥問佢可以出發未,咁就起行去會合。

我邊行邊去便利店搵悠遊卡,因為見阿嫂頭先買果張係卡通,行左好多間終於買到心頭好了。


大家在捷運頂溪集合向〝樂華夜市〞出發,途中經過〝九乘九文具專家〞,雖有2層,價錢不算平,有啲貨覺得比香港貴,然後見到〝橘村屋 〞是全台人氣榴槤甜點,但原來冇位坐是外帶的,咁就繼續向目的地行。

當地司機都話樂華夜市是本地人來的,所以都沒見到香港人,證明我有做資料搜集。


老公一見到就話要買,因為我鍾意食魷魚,果然冇揀錯。


我唔食蕃薯,但加左糯米粉就唔同講法,有少少喉嚨痛的我都要食~煙靱、Q彈。


大家都係呢間買野飲,而呢間串燒仲多次回購。


我自己各前行獨自搵食,見到刈包立即排隊,5款肉只剩下瘦肉一款沒得選,雖是瘦肉,但一點也不鞋,只是NT.60~抵。

我帶刈包回去分享,大家也吃不下,我與肥阿哥每一半個,當時肥阿哥又排隊買老公剛才的魷魚。


我再獨自去搵食,後來老公來找我,決定買中份古早味脆皮燒豬。

食落感覺似豬手和燒肉,價錢不平,份量不多,但美味。


章魚燒太多人,唔好見檔前沒有排隊,因為大家落單後行開左,所以拒絕小王子。

小王子勁想食,咁就用章魚燒結尾,表面勁脆~值得等。

沒有留言:

發佈留言