2024年2月11日星期日

台北Family Trip Day 2@2024

今日得我相約了肥細佬一家落去酒店食早餐,因為兩父子還未起床。

酒店餐廳門口望入去就有隻哥斯拉,隻野好靚。

原來呢間係日本酒店,阿嫂話係日本新宿果間酒店外牆有好大隻哥斯拉爬牆。

早餐都有枝仔記雪條食,重點係有榴槤雪條,但係我怕肥,所以冇食,但肥細佬食左話OK,我都聞到濃濃的榴槤味。

早餐有日式

有2部即磨咖啡機,我和娣婦每人用一部,咖啡香滑。

仲有中式和西式。

食完早餐返房間,見到門口有袋野,原來呢袋係乾淨日用品Refill,只要將用過的毛巾放回袋中,再放回門口就可以。

大家食過早餐就各自返房,整理好後再在集合出發。

今日玩平溪線,可以用悠遊卡不用提早買車票。

我地出發都已中午12點幾了,第一站原本去菁桐,但到侯硐已經2點幾,所以就係侯硐睇貓貓先,之後的站再睇時間才決定去唔去。

落火車上樓梯去站頭,經過站有2邊,我地去右手邊先。

我覺得這邊貓比較多,肚餓的話就去另一邊先,果邊有野食有貓,但貓都算多。

這間貓的精品不準影相,精品價格OK,表姐買左好多野,佢買條披肩質地好又平。

我都買左手信比朋友唷!又買左張名信片寄回家。

好,現在行埋另一邊先。

一落來就見到小朋友每人一條~好開心。

我見肥細佬請客,我緊係唔執輸喇!我與肥阿哥每人又揀一條~呵~呵!


這邊多食店,貓也有,但不多。



老公冇食早餐,時間已去左大半日,所以要食條腸仔先,腸仔係佢第一餐。


現在已經4點幾,於是我地兵分2路,一路回酒店,另一路就繼續平溪線。



不過,最後決定一齊去,因為出返台北車站的火車要等很久。


最終大家都迫唔到上火車,都係向後轉身等火車返台北,所以我之前係最入既站玩返出來,咁樣就免即了這問題。

我地返到台北車站,大家去左快車肉乾買野,老公就睇中對面的魷魚,大家食完一包後,肥阿哥又去買左多包。


我見到Mister Dount緊係又要食喇!


前面有間松本清,尋日應承左小朋友見到就買浴球比佢地,批準佢地每人選2個。


我和肥阿哥都要去〝三創生活園區〞買野,我要去〝THE GUNDAM BASE〞買手信比人。



然後老幼就回酒店,我地中間層就去買晚餐,因為原定晚餐地方新年冇開,之前Facebook問過佢開,但我自己改左行程忘記再問。

今晚我地買外賣,然後大家集合我房一齊開餐,大定都搬床旁邊枱仔來位併為張大枱。

大家太肚餓,所以我只影左自己的食物,合照都是我用全景影。



這間店的老闆勁多野講,佢送左好多配菜比我地。

沒有留言:

發佈留言