2018年4月28日星期六

焗爐維修

今日焗蛋糕時見已上色,但又未夠時間,打開焗爐門加塊錫紙,突然焗爐〝砰〞一聲,我都嚇親,望下個爐度門跌左落嚟!

後來用力啲閂門,焗埋個蛋糕就要被迫收爐了,老公話我太大力喎!

新焗爐2月尾先到手,咁快就爛,難得糰火著左,點算好?咁都冇辦法喇!

終於等到星期六可以拎去整,維修部係荃灣,但有點隔涉。

維修部星期六開半日趕到,一入門口見到部同一型號焗爐,爛既地方都一樣,我估呢個係部機本身問題。


放低部機要一個星期後先可取回,咁我地就去食飯和行街。

預備走既時候收到維收師傅電話焗爐整好,我隨即問有冇得拎,師傅問係咪附近,我即刻9秒9去拎,原本一星期,而家有得拎~真開心。

我問師傅呢個問題點避免?有咩方法用會好啲?師傅話冇,已幫我係裡面加左膠固定條軸。
之前有個客焗爐整唔夠一個月又要整,呢個焗爐係有呢個問題,無法避免。

頭先行街買左個袋預備下次取爐用,而家可以即刻用。


沒有留言:

發佈留言