2018年7月11日星期三

香港朗廷酒店‧BE@RBRICK SUMMER CHILL夏日派對

今日為左小王子學校生日蛋糕請左一日假,所以今日就約朋友去食buffet。

我地揀左去香港朗廷酒店,原來呢間5歲以下係免費,真係好。


小王子食咩咁專心,咁就緊係雪糕喇!正餐佢都冇興趣既。

都好多種類,味道和質素都唔錯,價錢又唔貴,而且openrice有coupon,仲有7折。

小王子話要食呢啲,但最終有好多野都落左我個肚到。

我自己就呢啲,當然唔止食左咁少喇!不過,甜品係食左一碟啫!

尋日打來re-confirm 時問佢生日有咩送,佢話有蛋糕送,雖然小王子不收費,但都有得送,不過,差不多埋單時才記起有蛋糕。

朋友聚會完,我就帶住小王子去〝BE@RBRICK SUMMER CHILL夏日派對〞,睇blogger話付費可以玩遊戲見唔係貴就去玩下,點知去到原來星期六、日先有得玩,影左幾幅相就走人。




小王子以為可以取出來。


帶佢去龍貓間舖睇下,雖然去過,但舒緩下佢既情緒,因為小王子話我厄佢,都冇遊戲玩既。


跟住小王子話要去接爸爸放工,到左爸爸公司果區時間尚早,去左麥麥食雪糕和薯條,再去爸爸公司附近去放下電,然後接放工一齊回家去。


沒有留言:

發佈留言