2018年8月19日星期日

美食節@2018

今日阿媽約左大家早上7點要到荃灣圓玄學院符廌,每年都會去,因為要拜阿爺、阿嫲,而家多左要拜埋阿公、阿婆和老豆。

老公話成日留係娘家冇事做,咁我就尋日問左娣婦去唔去美食節,佢話阿B都想去。

我地拜完都係8點幾,又落好大雨鞋襪都濕晒,所以就回娘家食埋早餐,整埋一下先出發。

我地11點幾就去到,早餐未消化就行家居展先。

講座果到有位坐,而且12點係到抽獎,我地叫阿B照顧小王子就出發。

中電用戶download apps和登記就有一set玻璃餐盒送。

娣婦就發現AQ只要like Facebook就有禮物,行下見到呢個盒仔,早幾年見過已經好鐘意,而家只要like Facebook和登記就有,一個我,一個小王子。


媒氣公司答一個簡單問題就有磁石貼、爆谷和棉花糖食,答案係〝Hello Kitty〞,拎左立即回去奉獻比2位少主食,但一路行棉花糖一路溶,小王子見到咁唔食,唯有我食。

奉獻完畢再繼續行,2位少主繼續坐,行下見到〝Hilda Leung 梁雅琳〞示範,但太多人冇停留。

阿B來電,因為要清場抽獎,所以回去接佢地,我地冇人中獎,正常咁多人。

小王子話要食爆谷、棉花糖,今次爆谷硬,佢唔食,棉花糖機又清潔中,死都要係到等。

我昅到有隻公仔,用佢引小王子注意~成功,佢話要同佢影相,跟住行去美食展。


會場第一樣食$100有3款,單買$40,我地揀左雞軟骨、一口和牛、黑豚肉。


小王子係都話要食棉花糖,唯有兵分3路,我帶小王子回去食棉花糖,老公去睇下有咩野食,而娣婦就睇住阿B。

姊婦話老公排緊隊買野食,我放低小王子就會合老公,老公話雪條$5條,我買左2條比2位少主,老公繼續排隊。
我地唔係食左好多野,食物質素都OK,個魷魚筒飯好好食,老公話魷魚筒飯和帶子都係日本人煮理。

我和娣婦覺得最好食係呢個糯米糍,個皮好軟熟。
左上榴槤(娣婦):榴槤足料。
左下益力多(老公):唔好食。
右邊芒果(小王子):正常。

我買左這個乳酪大人和小朋友都食得,但我係買比小王子,有4款味:原味、芝士、香蕉、核。我除左桃每款2盒,6盒$120。

今日既收穫,有買、有用coupon換購,亦都有免費的。
今日發生左小插曲,由於落大雨,我地都持左直傘,小王子行行下突然問我把傘係邊,大家手上都冇,娣婦記起頭先係講座果交左比阿B睇住,當時清場冇拎走,我地行完再回去搵,問工作人員,佢地一頭霧水,突然係頭先坐位置附近地下發現到~搵得返。


沒有留言:

發佈留言