2018年8月25日星期六

長洲遊@2018

阿媽有2個阿哥和一個細老,舅父和舅母們都出晒香港,剩餘表哥、表姐、表弟妹唔肯出,不過有一個表姐為左小朋友讀書都出左香港了。

原本約左人取消左,因為表妹和表弟2家人(細舅父)來港玩,我一盡地主之誼~做導遊,因為次次同阿媽回鄉都得到佢地熱情款待。

我一早寫好行程,安排左去尖沙咀和長洲,長洲食咩都上網搵過同埋問過住長洲既同事。

同我一齊就緊係食,一開始就係食,食到個個都話飽食唔落,係長洲仲有5個地方未食,唯有下次先。

第一站:星座冰室
地址:尖沙咀金巴利道16-20號香檳大廈地庫36號舖
營業時間:0800 - 2130 (星期日休息)

第一次來都未識老公,係一個好朋友帶我來,之後都同老公來過2-3次。

表妹夫話睇電視有介紹過,我話上次你唔叫帶你來,佢話咁耐以為執左。

裡面冇位,唯有坐門口,起初好熱,坐坐又OK,伯伯好好人,但有個後生的就有點寸。

 叫左招牌番茄麵,我見啲麵白白地以為唔好食,因我keep磅中,所以冇食,佢地話好食,但貴。

叫左2杯奶茶$17一杯,亦都叫左3支樽細可樂又要$17一支,佢地話貴,我又唔知貴唔貴,我平時唔飲。

番茄魚蛋(左):老公話魚蛋好腥,所以小王子齋食麵。
番茄雞絲(中):細舅母。
番茄雞翼(右):2個表姨甥女。

有關雞既食物全部人食晒野先到,催左幾次話雞絲炒緊,來到雞翼果2碗又未嚟,但我見雞翼似滷水再係咁易煎下,唔知點解呢3碗要咁耐。

有啲人唔食番茄底就叫普通的,另外,表弟婦叫左個牛油多比個仔食,佢以為係西多士,所以個仔唔食,佢唔唗有打包拎走。
海防道橋底11月會拆,本想帶佢地再去食,但老公話又污租又熱,而且佢地又飽,所以取消左。
我帶左佢地去海港城行下,然後坐船去中環再入長洲。

一落船就緊係去甘永泰食大大魚蛋喇!大家都滿意話好食。

甘永泰魚蛋
地址: 長洲新興街106號地下

老公另外買左蝦丸,話只係今日有售,不過蝦丸又真係幾好食。

大粒魚蛋:$10一串有2粒
蝦丸:$30一串有4粒


小王子比上次好,今次食左大半粒。


食食下有飄色睇,不過係小型,阿媽話睇到個小朋友晒到黑晒。



大路向上行就會到〝新照記茶餐廳小食〞,我就一心想食白糖糕,但只得返我唔鍾意食的,佢地又飽,得表弟食左碗牛雜。

新照記茶餐廳小食:
網上推介:懷舊小食、大雞脾
地址:長洲東灣道18號

行過隔離就係〝故鄉俱樂〞,長洲同事太太係原居民,手卷從小吃到大,小王子每次都會,吃。
今次我食左芝士紅豆餅,阿媽和舅母食紅豆餅,但下次食原味就好了,因為唔覺有芝士味。

故鄉俱樂部:紅豆餅
網上推介:紅豆餅
地址:長洲教堂路17號地下


再行前去〝長洲體育館〞有遊戲室免費的,等小朋友可以放電,大人又可以休息下嘆冷氣,不過就有分時段。

放低左老幼,我和老公就帶表妹和表妹夫去沙灘果邊行下,因為佢一家想係長洲住一晚、游水和食下宵夜,但係呢到夜晚冇乜活動,而且租都貴,所以打消念頭。

我地返去接老幼,沿路行出去見到〝艾堡餐廳〞有奧地利啤酒$35一支,青檸味仲買3送1 ,我飲左少少真係好味,帶少少甜。 

本想去麵包舖,點知比我搵到佢,上次搵唔到,今次就食到。

每款味要一個,原味、榴槤、咖啡和抺搽,都係$126,老闆娘仲幫我一開4,仲問佢〝聯興餅家〞係邊,原來向前行就到。

其實,這間舖係賣茶葉,門面擺左個櫃,雪炎糕批係另外個雪櫃拎,海棉蛋糕夾雪糕。

熊屋
網上推介:牛奶朱古力脆脆雪批($15)
地址:長洲大新後街114號地舖 

行前幾個舖位就係〝聯興餅家〞,我主要係來買迷你麵包,可惜太晏,得返個腸仔包,只係買左月雞仔餅,好好味。

長洲同事個仔對蛋敏感,佢問過呢間係用鴨蛋整,所以佢係幫襯呢間買包。

聯興餅家
地址:長洲中學路6A地下


長洲同事介紹有檔食韮菜餃,但唔知叫咩名,位於海賓亭對面,我唔食韮菜,老公話唔夠韮菜味屬一般。

我去到見到檔野係〝為食堡餐廳〞出面,而且同事話唔知無名魚蛋阿叔去左邊到擺檔,我發現係韮菜餃對面,不過,之前食過都係麻麻。

路在口邊,問左韮菜餃檔阿姐〝天然甜品〞係邊,原來係佢後面,同事話芒果糯米糍,係天然首創。天然$8一粒,長洲平記就$15,但天然細粒啲。

天然甜品
推介:芒果糯米糍
地址:長洲大興堤路9號海景樓C座地下


最後一站,都係同事介紹,佢話係電台DJ開,呢到冇冷氣,但有風扇,店細裝修簡約。

小王子鍾意食伴碟提子,臨走問拎多粒,點知比左幾粒,店員個個都好Nice。

漁樂
同事推介:炸魷魚、炸蒙仔魚


開放式廚房

起初叫一份炸魷魚,想叫叫多份,店員叫我地試左好食先再叫,當然要再叫喇!用新鮮魷魚~好彈牙,真材實料好食。

後來又叫埋炸廣島蠔都一樣好食,推介我地飲〝冬瓜蜜茶〞,叫左3杯,醃尖老公都讚。

大家雖飽都全清。


船未到又行下消化下,因為出到去又食晚飯喇!
落船搭車去我家附近食飯,有啲餸太普通,所以冇影,食完飯氹下大家,又去食雪糕,全部人都捧住個肚走。


沒有留言:

發佈留言