2020年1月26日星期日

迷你火腿菠蘿Pizza (內附食譜)

之前應承左小王子教佢整Pizza,今日終於對現承諾。

我對上一次整Pizza數數都十年前,都係一人份,因為老公唔鍾意食。

今次除左將材料擺係Pizza上面由我做之外,全程都由小王子做,我從旁講。

小王子搓完的麵糰十分軟,跟住我再搓幾下發現冇之前咁軟,又叫小王子搓多幾下又軟返,可能小王子的手有熱力。

第一次整就成功,小王子話好好味,果真有我既遺傳~哈哈!下次教佢整菠蘿包。


迷你火腿菠蘿Pizza

材料:5吋薄批
高筋麵粉                 18
低筋麵粉                 33
                            1
                            1
牛油                        5
依士                        1
溫水                        28

餡料:
茄醬                        適量
火腿                            半塊
菠蘿                          適量
芝士碎                     適量

做法:
1.          依士與溫水拌勻。
2.          其他材料同放盆內,之後加入依士水,再用手將所有材料攪勻。
3.          用手拉開時成薄膜狀即大功告成。
4.          盆內塗上一層薄固體菜油或溶牛油。
5.          將已搓滑的麵糰放入盆內,蓋上保鮮紙(以防表面乾硬)
6.          將整盆麵糰放入另一個注入30℃-40℃溫水的盆內,發酵後的麵糰約成原來的2.5-3倍大。
7.          將麵糰拍扁拉闊,約5吋圓形大。
8.          放在已掃油的焗盆上,塗上茄醬,蓋上保鮮紙作最後發酵,約30分鐘。
9.          放上火腿菠蘿,最後撤上芝士碎
10.      放入預熱240℃焗爐,約焗12-15分鐘。

沒有留言:

發佈留言