2020年11月15日星期日

NeNe Chicken

我好耐冇食晚餐,尋晚我開始試食返晚餐,今朝磅重左少少。

今晚都會照食晚餐,跟住weekday就仍進行213斷食。

小王子想我同佢食夜晚飯,而且我覺得長期斷食都唔係辦法,咁我就試weekend食餐。

今晚等小王子放學就去食飯,雖然我食晚餐都要求的。

我揀左食韓國炸雞,呢間之前去韓國食唔到,而家可以試下。


NeNe雙重滋味炸雞(無骨) $178:招牌crispy、大韓廚師
滋味追加_脆薯條$20

難得可以叫2種味,有左小王子後我好少食辣,我就揀左一款辣,唔知係咪我少食辣,〝大韓廚師〞食到我流鼻水。

小王子話招牌crispy好味,仲追加左薯條,我都破戒食薯條,因為好香脆。

正宗韓式牛肉野菇鍋 (配飯)$84

老公讚這個好食,不過牛肉鞋,我都試左,個湯真係好味,老公飲左好多。

小王子嚟呢到食好開心。

商埸活動消費滿$300就可以玩一次夾公仔一次,可惜小王子教好位置大力一拍,隻抓落都冇落就完,真係激死人。

佢地夾緊我就周圍去行下。
老公再用商場會員積分換多次夾公仔,結果緊係夾唔到喇!我見有幾個人夾到上去,但都係趺返落去,唔成功。






沒有留言:

發佈留言