2021年2月18日星期四

茶餐廳超濃郁蕃茄湯底 (內附食譜)

小王子放新年假,所以尋日和前日老公請假陪佢,而今、明兩天到我放假。

今日放假晚餐就等我跟星星煮個〝茶餐廳超濃郁蕃茄湯底〞,再加個通粉先。

老公和小王子都滿意,但湯唔夠。

我煮左食譜一半份量以為夠湯,但老公要我煮差不多2包半快熟通粉,通粉吸晒啲湯咁滯。

下次我要煮返正常份量,小王子冇湯飲有點失望。















茶餐廳超濃郁蕃茄湯底

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=aTWb51P3j-8

材料:

蕃茄                    1KG (8個細)

洋蔥                    1

蒜頭                    4

湯底:

清雞湯                1公升

清水                    500毫升

調味:

                        2茶匙

                        1/3茶匙

蕃茄醬                5湯匙

茄膏                    適量 (顏色,可以不加)

胡椒粉                適量

紹興酒                適量

做法:

1.          蒜頭去皮,略切碎。

2.          洋蔥去皮,切粒。

3.          蕃茄去蒂、洗淨,切對半,再切片。

4.          用小火爆洋蔥、蒜頭,約1分鐘洋蔥微微轉金黃色轉最大火。

5.          加入蕃茄慢慢炒,約炒2-3分鐘。(蕃茄濃郁味道係炒既過程中釋出。全程保持大火不停炒。炒出原有的蕃茄汁,再逼到蕃茄香味出來。)

6.          炒至旁邊有泡沫釋出就在鑊邊灒酒。

7.          在鑊中間都有泡沫加糖、鹽、胡椒粉。

8.          蕃茄炒至漿狀,加入蕃茄醬、茄膏。

9.          開大火加入清雞湯,待滾後加入清水。

10.      轉小火煮15,即成。

貼士:

l   揀較細和紅的蕃茄,蕃茄味會濃郁啲和水份會多啲。

l   一個蕃茄加一湯匙蕃醬。

沒有留言:

發佈留言