2021年2月19日星期五

蛋卷 (內附食譜)

我係Facebook的群組中見到蛋卷食譜,食譜係要用平底鑊煎完再用焗爐焗,我有個蛋卷模就不用咁麻煩了。

食譜鮮奶份量係自己睇粉漿情況而加多少,咁我自己唯有看着辦。

起初卷唔起,又加鮮奶,顏色又唔得,到差不多尾聲先掌握到一點。

小王子和老公不論卷到或卷唔到、顏色唔得都食晒,小王子食得最多。

老公覺得唔夠甜,小王子話夠,不過甜啲都可以,而我就覺得唔夠牛油味。

今日有了尋日的經驗,我將食譜改左,問題一一解決了,但唯一的是在掌握火喉差啲。

蛋卷有深淺色,但都一樣好味,小王子和老公都喜歡。

我都係覺得牛油味唔夠,老公話好足夠了。

有機會我再改良一下,同埋我要研究下椰子味,因為老公喜歡椰子味。 

另外,蛋和奶都係剛係雪櫃拎出來,因為我個人話做就要做,所以沒有室溫。


蛋卷

材料:

牛油溶液                      30

低筋麵粉 (過篩)         50

                                  40

雞蛋                              1隻(52克)

鮮奶                              30

(掃模具)                 適量

做法:

1.          牛油溶液、糖、雞蛋打勻

2.          加入低筋麵粉混合沒有粉粒

3.          加入鮮奶撈勻。(麵糊狀態好像練奶質感)

4.          蛋卷模掃油。(只要掃油一次便可)

5.          蛋卷模每邊中火燒30秒。

6.          收中小火,用半湯匙的麵糊加入蛋卷模,每邊燒6秒。

l   每個爐火都不同,自要睇實情況調教時間和火力。

7.          用鐵棍卷起,收尾時輕壓2秒定型,放涼,即成。

l   卷既時候怕燶就關最少火,卷完就教返中小火。

l   不要離開將麵皮提起,直接在模具上卷。

l   提起麵皮接觸到冷空氣就硬了、卷不了。

沒有留言:

發佈留言