2021年8月25日星期三

Moontone . 衛生教育展覽及資料中心

之前老公睇Youtubeb見到Youtuber介紹呢間野,係之前去長洲小王子例必幫襯的店,他們是姊妹店。

小王子見到就話要去,終是我就上網訂位,但原來開放2星期的期,所以到咁上下再睇。

我訂左12:30,去到可以食lunch。

間野好易搵,太子站D出口一直行就到。

呢到自助形式,行去cashier落單,然後店員會送餐,店內惑覺好舒服。

Moontone

訂位:https://inline.app/booking/moontone/princeedward

地址:Shop 440, G/F/., Portland St, Prince Edward, Kowloon, HK

未有野食,小王子睇一陣電話先。







小王子勁Like個蛋糕,我地share食,佢緊係食最多果個,仲話要叫多件,下次先喇!因為佢仲有碟意粉要食。

蛋糕個餡係乳酪味,真係好食,攪到我心思思想研究一下。

〝番茄牛肉扁意粉〞我本身有點擔心,因為小王子冇食過扁意粉,好在佢都讚。

我原本叫〝牛油果豆腐沙律〞,但話今日冇牛油果,所以叫左凱撒沙律,冇咩特別。

次次去長洲都係食莓莓角酪或芒芒角落,我成功令佢今次叫其他味。

本來叫〝小英角落〞,但又係冇,用金鑽鳳梨做的,後改〝桃桃角落〞小王子都讚。
















食飽就去位於尖沙咀的〝衛生教育展覽及資料中心〞。















前排上網搵地方同小王子去玩先見有媽媽介紹這裡,我活到那麼大才知道有個咁既地方。

入面都好清靜,可能冇咩人知,所以人唔多,行到攰入去行下坐下都幾好。
















有個迷你影院,但小王子打死都唔入去睇,2邊都係出入,都唔係密封,唔知點解佢咁驚。







佢自己周圍搵遊戲玩。
















行到最後有樓梯上2樓的,而樓梯左邊行出去門口有看更的,直望就有厠所,當然係公厠喇!不過就好乾淨。
















樓上都係有小玩意和一些資訊。
















我門的公眾街市
















厠所的使用守則

呢到玩遊戲要對住個馬桶感覺就麻麻地。































有得度高、磅重、又有體脂磅,我見到有婆婆玩骨質疏鬆,我又走去登記玩。

我一向以為自己有骨質疏鬆,但結果出來話幾好,當然就唔係專業人士幫你,只係有部機夾你隻腳。
















跟住就去科學館,但今次去到連籌都派晒,睇下小王子幾唔開心,應承左佢下次早點出來,由朝玩到收館。

沒有留言:

發佈留言