2021年9月5日星期日

香港迪士尼樂園酒店※香港迪士尼樂園

今次係去香港迪士尼樂園酒店 Staycation和香港迪士尼樂園玩。

小王子和老公都唔喜歡去迪士尼樂園,點解會陪我去,因為明天係我生日,今次我最大。

我期待左好耐了,心情好興奮。

今次買生日Package,生日送一張入園門票,同行又可以用85折買正價最多3張門票,房又可以Upgarde豪華房,仲有餐dinner送。

晚餐想食Buffet的package已售罄,唯有買中菜的〝晶荷軒〞package。

我地對〝晶荷軒〞比滿分,佢地好細心又貼心~超讚,往下看就知點解。

詳情:香港迪士尼生日優惠

小王子3歲前都間中有去迪士尼樂園,而我地又join左銀卡Year Pass,佢理應對樂園冇咩印象,唔知佢點解唔鍾意去,不過,今次去完佢就愛上了,話明天要再去,你估唔駛錢咩!
















我地好早出發,坐港鐵到迪士尼站,再轉酒店Shuttle Bus,10點半前已到酒店了。

我諗住排隊拎房,點知結果同同海洋公園酒店一樣,又係冇得提早check-in 和 late check-out。

職員比左迪士尼門票後,我就隨便影下相,因為我地係酒店住客,所以不用預約入園。

老公就去寄存行李和蛋糕,蛋糕食前打去Room Service送到房就可以了。

我問過職員房的雪櫃能容下嗎?職員話不可,我個4.5吋都唔得,咁真係好細。
















酒店內有間Shop,如唔入園或買唔夠都可以入去。

下個月Halloween,產品都要應節了。
















我地再坐返Shuttle Bus入園喇!好在有一張係米奇款。

園內有啲機動遊戲、食店和表演項目都沒有開。

由於疫情少左旅客,園內行得好輕鬆,連Fast Pass機都封了,因為排隊玩遊戲不是太耐。















我生日緊係去攞返個襟章,又係呢個款,這個我家中都已有2-3個了,我想要其他款,於是折返。

我:唔該,有冇其他款?

問職員:得呢個款,沒其他了。

我:我家中有另一個款是藍色的,而且記得紅色呢個成十年前都已經係呢個款。

問職員:係丫!我做左十年都係呢個款。

之後大家都係到笑,好在我家中有另一款,真係要好好珍藏了。















城堡整好了,公主係特定時間會係呢到現身的。
















明日世界
















太空飛碟

自己控制上落,小王子玩得好開心。
















幻想世界

小熊維尼歷險之旅















起初小王子都冇咩野,但去到黑黑又行雷落雨果到佢就好驚,因為佢怕黑和嘈。
















灰姑娘旋轉木馬















小飛象旋轉世界

今次佢要同爸爸坐,又係自己控制上落,但櫈曬到好熱辣Pat Pat。
















 小小世界

頭先經過小小世界未開,而家就去橋底休息一陣先,因為差不多開。















藍天白雲,但我地頭頂一點雲也沒有,真係乾煎。















入到去坐船,樣樣野都好吸引小王子,佢有唔明都有問我,我有講解一下。
















我係米奇粉絲,路過唔係唔影吖嘛!好似每次經過都影 XD。















皇室宴會廳

夠鐘開餐了,幾乎每次都係來這裡開餐,係有一次係明日世界,果次落雨加上推住BB車。

果到開得2間食店,我地分開左2間買,汽水一杯加大左,我覺得都不用加大,因為都唔係差得好遠。

小王子個兒童餐差不多食晒,飯係米奇型,被佢激死,居然讚個飯好食,蘋果我食左。

我食個燒雞餐,小王子都話好食。

老公就買左全場最多人叫的焗豬扒飯,我覺得唔好食,但係眼見幾乎每枱都有。

餃子另外order,小王子都食左2隻。

食飽就去同米奇影相,問左職員差不多時間,知道佢會係美國小鎮大街的涼亭出現,立即走過去,但又冇指示係邊到排,職員行過問下,佢都話唔知。

老公叫我去Shopping行下,佢係到等,真係貼心喇!
















突然見到巡遊,立即走出去睇,我想影米奇,於是拖住小王子好似傻婆咁2邊走,因為我去左佢就行左去右。
















終於可以影相了,有貼心老公,我緊係排第一喇!老公話呢2隻不是巡遊果2隻。

我本想抱抱米奇,但要保持社交距離,所以都係隔好遠的。





















蟻俠與黃蜂女:擊戰特攻!

我地返去第一站的〝明日世界〞,其實,今早已入過去〝蟻俠與黃蜂女:擊戰特攻!〞預備玩,膽小的小王子聽到音響好大聲立即喊晒要出返去,幾經引導終於肯入去玩了。

小王子一玩就愛上,仲要無限loop,離開玩其他後又要再返轉頭再玩。
















史達科技旗艦店精品店:小王子有睇中野,但唔實際,所以冇買。

鐵甲奇俠飛行之旅

我想入去玩架!可借係自從上次係澳門小王子玩過Batman之後,佢對3D和4D都好抗拒,所以我都冇得玩。









探險世界
















森林河流之旅

小王子以為真的,同佢講左係假,佢都好驚,小朋友真係天真。
















童話園林

小王子發現機關丫!原來係某啲位你整下就有事發生架喇!你地去到又搵係機關係邊和有咩事發生。
















反斗奇兵大本營
















去到已經截龍了,而家咁影都OK丫!









轉轉彈弓狗

我以為小王子會驚,點知冇,而且仲話要坐多次,唔玩了。

天氣熱,時候都不早,早點玩埋其他早點返酒店。
















玩具兵團跳降傘

全日這個排得最耐,畏高的老公都陪我地玩,見佢玩既時候都擰個頭向側,唔望外邊風景。

原本玩左一次就走,但小王子要求再玩多次,老公又肯,咁就玩多次。
















迷離大宅

我地行灰熊谷方向離園,但經過〝迷離大宅〞就入去玩下先。
















突然小王子去到閘口驚,佢唔玩要走,但我同老公都同佢講唔駛驚,佢上到車有點想喊,我全程攬住佢,係去到冇燈地方和有4D效果時驚。

我都見到在有啲小朋友都用雙手掩住雙耳,因為好嘈。
















我請小王子食雪條定驚先。
















灰熊山谷

只是路過,等小王子再大啲先至玩呢到既過山車。















返到酒店大堂去Check-in先,職員話房內係2張雙人床,我要求轉房想要一張大床。

職員話係升級左,而且要睇下有冇房,我聽到咁樣就費事麻煩人check,咁爆都未必有房,而且我想睇下豪華房係咩樣。

我地住2樓就是大堂呢層,超方便。

我一開門就見到酒店送的生日禮物了。















房的活動空間不大,而且雪櫃很細,但比想像中大,蛋糕吃不完應該都雪到既,因為我個蛋糕細。

我喜歡酒店房擺左2支1.5L的水,足夠我地飲。
















酒店有米奇的用品,真的好靚丫!唔捨得用喔!
















房的Key、入場門票,而其中一張係優惠和晶荷軒晚餐,優惠只可以用一次買滿$300有9折。















晶荷軒

我有諗過要唔要打去晶荷軒訂位呢?定係入住當日先約,因為我係住客買左Package,理應有位,不過,佢地主動聯絡我。

職員:當日6點有位,你可以嗎?因為當日有Function

我:吓!咁早?你個Function幾點?樂園19:30關門,我冇理由提早出來食飯。

職員:咁我幫你睇下晏啲有冇位。

職員:(Hold 電話一陣) 8點可以讓到張枱比你。

我:好,唔該你。

這是我地今晚晚餐內容,不過就係2人份量。
















老公對蟹敏感的,當佢飲〝紅燒竹笙海皇羹〞突然問我係咪有蟹,我認真再飲,又好似係啵!

我立即問職員,等左好耐話問左大廚係有蟹,收走左個羹話會換過,又等左好耐送上一個素羹,因為由零開始要花點時,2個羹都好味,老公都讚。

食到中途老公敏感發出來,頸紅起粒粒,坐在中間的小王子見到立即彈開。

職員送上〝蠔皇鮑魚炒飯〞時話這碗已走蟹肉,真係細心又貼心。

老公話點解佢個碗冇蔥粒,人地用此來分辨邊碗有蟹肉,因為佢食蔥,而我就唔吃的。


我地都order左個兒童餐比小王子,估唔到粟米班塊真係用班來整,不是平時的龍脷柳。

小王子好鍾意食個飯和個豆沙包,佢又話下次要再食。

全部食物都好好食,如果要比正價就太貴了,但係上菜速度慢,好似食法國餐咁。















食飽就回房,今日不是買左好多野,我滿心歡喜入園購物,但係都冇咩啱心水,以前有個位好多廚房用品,而家得少少咋!而且以前有好靚既零食,又係少之又少,有點失望。















尋晚都夜瞓,因為要切蛋糕,可是老人家的我又係天未光就起床了,我等到有太陽就出露台影相,房外景色真的不錯。

我買Package升級了住豪華房,但室內唔覺豪華,是比別人多個露台,不過,老公話我地果間係4人房。











尋晚食飯等上菜時同小王子過左對面shop睇野,因為上菜真的好慢。

小王子已睇中小叉,但老公唔批。

今朝我係房搵到有Coupon,於是大家梳洗完就去shopping了。

我作最後衝刺,小王子又買到心頭好。

用酒店Wi-fi時會問你要唔要Gift,我選要,然後收到電郵,只要你去消費就送一個Passsport套(右下相),有幾款比你揀,消費冇指定金額,所以買幾十蚊都可以。
















尋日職員比左呢張指南我,今日得一樣野可以帶小王子去玩,玩埋就閃人了。

這裡Check-out都可以去享用設施,但海洋公園就一Check-out就唔可以,所以我唔會再去住了。
















我地去落一層去〝童話天地〞,落到去上一場未完下一場又未開,仲有成半個鋰有多先開下一場。

職員話可以轉頭再來排隊,冇地方去我地都照企係到等,之後陸續有人來,好在冇走到, 我地排第一。

我問職員係咪有人講故事,回覆係疫情前就係,我諗而家係自由活動。

每場可入每間房3個人為一組,最多8組,每場45分鐘,要脫鞋和穿襪,我見有家長即場向職員買襪。
















我陪小王子玩積木。
















跟住到老公陪佢玩機械人。
















小王子係都要拎住小叉。





















我地去東薈城食Lunch,今次係打邊爐放題,係限時的,等左好耐先有位。

我地3個人有3個湯底,我緊係食左甜品先喇!

我食左2碗仔日式咖哩飯,呢間店有自家製洛神花茶,本來有豆漿,我入座時已經冇晒喇!
















食雪條

沒有留言:

發佈留言