2021年10月10日星期日

酥皮蘋果批 (內附食譜)

我見小王子早上晝班老師請了假,連下午日文班都取消了,所以今日唔出街。

唔出街就要自吸自足,咁就清材料日,將所有餘下的食材料用晒佢。

冰格仲有一塊酥皮,老公鍾意食蘋果批,立即搵下食譜先。

我見到搵到甜師奶有食譜,於是跟住整。

我落鷹粟粉時先發現有結粒,見到個汁係一粒粒,好在食落又冇野。

老公讚,可惜我應該唔會再整,因為現成酥皮又話唔好食,要自己搓又好花時。

製作過程:

  • 我冇用到肉桂粉。
  • 我用左一塊酥皮一開為2,所以用左食譜材料的一半,就整左2份。
  • 食譜用4塊酥皮,我估係用2塊酥皮一開2,所以有4份。



酥皮蘋果批

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=XWsil2Z69hA

材料:4

蘋果 (去皮,去核)          400

酥皮                                   4

無鹽牛油                           20

                                       55

                                       2

檸檬汁                               3

                                       35

鷹粟粉                               10

肉桂粉                               1

全蛋液 (飾面)                  適量

做法:

1.          蘋果去皮去核切丁。

2.          開小火將牛油煮溶。

3.          加入蘋果攪拌均勻。

4.          加入糖、鹽、檸檬汁攪拌均勻。

l   蘋果有甜有酸,甜度請自行加減。

5.          全程開小火,大約煮10左右。

6.          將蘋果水份炒乾,煮至軟身。

l   蘋果軟身定爽口隨自己喜歡。

7.          加入水、鷹粟粉攪拌均勻。

8.          攪拌均勻後關火,加入肉桂粉。

9.          攪拌均勻,即可。

10.      倒入容器,包上保鮮紙,放涼,備用。

11.      酥皮用前室溫放軟大約5分鐘,酥皮12份。

12.      在酥皮一半中位,在邊位掃上蛋液成長方形,中間不用掃蛋液。

l   天氣熱,酥皮好快變軟。

l   如酥皮黏底,可以沾上低筋麵粉。

13.      放上蘋果丁,由上而下對摺

l   餡料多少,隨自

14.      用手稍微捏緊,酥皮邊用叉壓出花紋。

l   記得要壓實。

15.      表面用刀劃3下。

16.      入爐前掃上蛋液。

17.      230度,焗15-18分鐘。

l   每家焗爐溫度火力也不一樣,請自行目測。

沒有留言:

發佈留言