2024年6月9日星期日

端午節 Day 2

我預左自己食早餐,因為尋晚好夜先回酒店,返到酒店執下野,再梳洗零晨2點先瞓。

我真係一個老人家,瞓6點到就醒左,起身見到落雨,但唔大,諗住約8點就出發去買咖啡,然後到酒店食早餐。

等到8點幾,突然落好大雨,就打消念頭,hea到9點多才去食早餐。

我諗住遲去就冇咁多人,點知都係要等位,好在我得一個人好快就搵到位。

我差不多回房時就打電話叫兩父子起身,然後就出發去玩。

由於今日要等朋友來,所以都係在酒店附近游盪,就益左小王子,又可以去領展中心城的反斗樂園捉Pokemon。

領展中心城的反斗樂園捉Pokemon機上次已見到3部機其中一部係貼了每人只可以玩一鋪,我排緊中間果部,見佢地玩左好多鋪就走去問職員,原來只有貼左紙果部先係每人玩一鋪,其餘兩部又係要等到人地唔玩才可以到下一個。

於是我立即話貼了紙果部的人玩左好多鋪都沒有離開,職員話佢玩完冇走你再話我知,我遠望見到佢完game,咁我立即同職員講,一齊行過去,但果個人無理會。

我見果個玩多一、兩鋪後就起身了。

反斗乐园(领展中心城店)
營業時間:
周一至周四,周日 10:00-22:00、周五,周六1000-2230
地址:福華1號3號領錢購物廣場M層64B
地鐵:會展中心站B出口

小王子玩左幾鋪就叫我幫佢玩,到捉精靈時,點知被我擲中M精靈,全盤內只有一個,可惜2隻都是渣野,真係浪費晒!

終於收到朋友通知已經到了,叫她入去坐低等我地來。

剛才我都有行過見食店沒有不用排,所以我冇拎籌,現在門口已經很多人了。

這店是食潮州菜,枱上有個籃仔,店內有個位置擺了已煮好的食物,你想食邊樣就將食物前的牌放在你的籃內,然後交比店員就會幫你落單,而有些菜式就在桌上的餐牌上。

整體覺得海门鱼仔·潮汕味(COCOPark店)好吃一點,下次有機會帶朋友去試下。

這裡茶位 ¥5,小朋友也要付。

码头见·潮汕菜

營業時間:11:00-14:00、17:00-21:00

地址:福华一路领展中心城G层008A铺

地鐵:會展中心站B出口

蔥油餅 ¥10:小王子好鍾意食,食左2件。

香煎蠔仔烙¥43:足料,如果再脆一點更加好。



涼拌花甲拼青口¥55:覺得味道淡一點,整體OK。



乾貝竹笙湯 ¥26:味道剛好,小王子自己飲晒一個。



這2款沒什麼特別,水準正常。

滷水鵝肉 ¥56

滷水鵝肉 ¥35

小王子又要叫煲珠公,現在有推廣,所以兩父子要左個優惠,朋友要了兒童杯。

小王子飲左爸爸既抺茶珍珠就話好飲過佢果杯,佢次次都隔離飯香。

老紅糖珍珠奶茶中杯+抺茶珍珠 ¥27
老紅糖珍珠奶茶 (兒童杯) ¥11


食飽兩父子就返回反斗樂園,而我和朋友就去按摩。

這是連鎖店,係皇庭廣場都有一間,而且斜對面的靜耳都是它們的。

涟LIAN·泰式按摩·MASSAGE·SPA
營業時間:1000 - 2230
地址:福华一路领展中心城M层RM029號鋪
地鐵:會展中心B出口


我地選80分鐘泰式古法按摩,做會員划算一點,所以我和朋友夾份充¥1000做會員,朋友加了它的微信,下次係微信預約就可以。


做完按摩會有杯香矛檸檬水和甜品,這個甜品是無糖的,一點甜味也沒有。


今朝兩父子係反斗樂園玩,我就自己行街,發現有間麥當勞甜品站,仲要好大間。

小王子想試榴槤雪糕,所以我而家就帶大家去。

老公幫我地搵位後就走人,因為佢最憎榴槤。

我地只買左一杯share,仲要加多一球榴槤。



我地現在行返酒店,但我有點肚餓,就去左地下街卡瑪王子買包,小王子買返上次果個。

辣鬆鬆 ¥9.9
爆漿奧利 ¥14.9

卡玛王子蛋糕(连城新天地店)
營業時間:10:00-22:00
地址:中心五路地铁一号线会展中心站会购区间C19A(地铁会展中心站B出口)



朋友想試麻薯,每款買左一隻,不過,你買前一定要諗定,因為佢地好趕,好多人排隊。

這間在卡瑪王子斜對面,仲有葡撻。



頭先返酒店朋友check-in,後來我地房一齊食包包,全部都好食。

終於知道小王子的包不能留過夜原因,它表面的漿是有奶成份,而且係soft過夜可能會溶。

麻薯好食,很軟,覺得比山姆、Costco和盒馬都好食,可能是新鮮出爐原因。

我地係酒店hea一陣就出發去食飯的地方,另外,有3位朋友現在由香港來緊。

朋友們都滿意這餐,仲話個吐司奇貌不揚,估唔到有驚喜。

不過,我同老公覺都得差左,但我地下次都會再來。

丰豪烧烤大排档·生蚝 (福祥店)
營業時間:17:30-04:00
地址:福祥街10号(7号线赤尾地铁D出口西行180米)






大眾點評團購價比微信小程序平,但我又打唔到返國內通知店員二維碼,店員發左客服聯絡給我到時係大眾點評買了,再係微信發給客服就可以。

尋日我就訂蛋糕,雖然大眾點評比之前貴左少少,但都比微信小程序平。

我約好晚上8:30送到晚飯地方,騎手將蛋糕安全送到。

朋友喜歡打麻雀,所以我訂這款。

原本我諗好生日牌寫什麼,但尋日收到表格,字不能超過10個,所以就簡單點。

這蛋糕¥199,是6吋開心果奶油蛋糕,夾生果和合核,送5份餐具、10根蠟燭、1個生日帽。

蛋糕在店內切了,但就拎返酒店食。

蛋糕整個甜度適中、蛋糕體鬆軟、夾層好食。

全部人都好滿意和讚,各人對蛋糕都讚口不絕,我下次有機都會再訂。





沒有留言:

發佈留言