2020年1月19日星期日

檸檬芝士凍餅 (內附食譜)

今年老公係公司Annual Dinner抽中左部〝Switch〞,佢order我幫佢整3個芝士蛋糕,但唔要焗,我比左幾款佢揀,佢就揀左呢款。

星期五家長日後去買材料,星期六整,今日甩模,明天老公就拿回公司。

好在我剛好有3個慕絲圈,不用整完一個又洗又等乾又整,我分3個盤打淡忌廉,就可以一氣呵成。

由於太耐冇整,第一個蛋糕表面唔平滑,之後既好好多。


我都有好多蛋糕盒,但老公專登買扁身又可以接疊高既,可以一袋過裝晒三個,男人係唔鍾意一袋二袋。



檸檬芝士凍餅

餅底材料:6
消化餅        4(60)

牛油溶液        25

1.      將牛油溶液加入餅碎拌勻,再倒入模中,平均壓實,然後放入雪櫃雪至凝固。

芝士饀材料:
淡忌廉            200
忌廉芝士        250(預早放在室溫解凍)
白砂糖            80
檸檬青            1
檸檬汁            半個
魚膠片            11

做法:
1.      淡忌廉用電動打蛋機打至七成企身,放回雪櫃備用。
2.      忌廉芝士加入白砂糖,用電動打蛋機打至滑身。
3.      將檸檬青及檸檬汁分幾次加入芝士中拌勻。
4.      魚膠片加入水中座熱水座溶。
5.      取出淡忌廉,分幾次加入檸檬芝士饀中拌勻。
6.      將魚膠水加入少少檸檬饀攪勻,然後倒入檸檬饀中快手拌勻。
7.      將饀倒入模中雪至少3-4小時。
8.      脫模,食得。

沒有留言:

發佈留言