2020年4月14日星期二

薑蔥豬扒 (內附食譜)

我每天lunch都煮雞上脾,好多同事都發現我食左好耐,所以我就攪攪新意思。

薑和蔥我都不喜歡吃,但我小時候好鍾意食白切雞時點熟油薑蔥豉油,仲會用來撈飯食。

我靈機一足就不如用來醃豬扒,上星期開始試。

味道幾好,老公試食都話OK,所以我今個星期繼續。

醃和食既時候都令我諗起白切雞,因為exactly係果陣味,好懷念小時候。



薑蔥豬扒

材料:
梅頭豬扒               180
                               23
                               17

調味料:
                               1湯匙
豉油                          1湯匙
紹興酒                     1/2茶匙

做法:
1.       梅頭豬扒洗淨,瀝去水份,備用。
2.       薑去皮,磨蓉。
3.       蔥去根,用刀拍蔥白地方,然後切粒。
4.       將薑、蔥和調味料加入梅頭豬扒醃一晚。
5.       185度氣炸7分鐘,反轉185度氣炸7分鐘,即成。

沒有留言:

發佈留言