2020年5月8日星期五

煉奶雪條 (內附食譜)

老公都算係一個煉奶控,食奶油多一定要多奶。

自從鷹嘜煉奶出左雪條,我都想研製一下。

我見到朱Sir已經研究成功,我緊係跟佢整喇!

尋晚整定,今晚就有得食。

小王子嫌奶味太重,而老公就嫌太甜,平時老公樣樣都要甜,佢居然叫我減甜。

我搵日研究一下,因為夜我冇試食。

下面食譜只做到2支雪條,不過,每個雪條模唔同。

手打淡忌廉打到手軟,我未敢挑戰網上好hit手打4百下咖啡。


煉奶雪


材料:
淡忌廉                           100
煉奶                                34
奶粉                                14

做法:
1.       用手打蛋器打淡忌廉,打至8成。
2.       加入煉奶攪勻,再加入奶粉攪勻。
3.       將奶糊加入唧袋內,唧入雪條模。
4.       急凍5-6小時或一晚。
5.       將雪條模浸在暖水內,然後脫模。

沒有留言:

發佈留言