2020年9月5日星期六

疫情生日@2020

今日我生日,朝早開始落雨,仲要都幾大下。

老公就安排左去食 Lunch Buffet,因為我夜晚斷食。

老公buffet book 3間酒店,最後揀左紅磡都會海逸,事關一間冇打來re-confirm,一間都未知有咩食。

尋日都會海逸打來話提早開始,因為限驟時間放寬左,夜晚buffet時間改,變相lunch都要改。

今早小王子讚我今日條裙好靚,他比爸爸還懂事

疫情我地要分枱,幸好都係旁邊,小王子話要自己一個人坐,仲話大個仔要自己出去攞野食,既然如此我就放手由他吧!

這個蛋糕居然要加$40,尋晚老公同我講,我話唔要,佢話已經比左錢。

之前未有疫情食buffet好多酒店都會送,而家咁既時勢仲要加錢,仲要個蛋糕唔好食囉!

不過,service就幾好,老公話職員拎左個蛋糕來,我唔係到,職員企係旁邊等到我回來先擺低蛋糕,然後點蠟燭。


頭先同小王子去左洗手,回來老公已拎定生蠔等我回來吃。



每次老公都會剪長腳蟹和剝蝦殼比我吃,有時佢都幾細心既,但好多時都會激死你囉!





甜品有好多款




























其他食物,仲相中式款,但冇影相。

我第一碟拎就係甜品,以前會係第4或5碟先食甜品,但而家減糖斷食後,我會將甜品擺係第2碟。

今次點解會放第一,因為熱食提唔起我興趣,款式一點都不吸引。

同之前食過夜晚的質素差太遠,又可能因為疫情剛恢復buffet。


窩夫的Topping,我比突喜歡旺角的花月亭,果到有好多選擇,可以比你整到好靚。
我見小王子不停食印尼蝦片、棉花糖和杏脯肉,所以已經叫左佢叫左啲炒飯,而家再拎埋意粉就差唔多嘞!

我同老公每人一條,佢食左一啖話佢條雲呢拿個脆皮好苦,所以我同佢交換左。

最後我食番一條芒果雪條作結尾。


之後我地坐巴士過海去銅鑼灣Donki,又去掃左啲野。
既然去左銅鑼灣就去左悕慎睇〝多啦A夢〞,小王子見到好開心,立即拎佢自己部相機出來影。


其實,都唔係好多野睇,不過商場內有間賣野飲和豆沙餅,一個都要$45,有點貴。

旁邊都有間買木製既野,但我行過去睇。

商場外有間賣精品,超多人排隊,有啲貨都已售罄。

之後就打道回府了。


沒有留言:

發佈留言