2020年9月13日星期日

紐約芝士餅 (內附食譜)

我初接觸烘焙時已經想整,因為我係芝士控嘛!

這款蛋糕要用酸忌廉覺有點麻煩,因酸忌廉唔常用,用唔晒怕擺到過期會浪費左。

上次整〝Mr. CHEESECAKE 基本的乳酪蛋糕〞用剩左,所以造就我尋日開工整。

酸忌廉剩返70克,食譜話多少隨意,所以糖的份量我按食譜比例計算。

今日拎返娘家一齊分享,都頗受歡迎,好快就沽清。

蛋糕好食,唔太甜,冇用檸檬都帶點酸味,應該來自酸忌廉。

這個蛋糕不用打蛋器,我只係用橡皮杓就攪掂~超方便。

我用左6吋蛋糕模整,焗既時候有爆面,見爆面就改放中下層。

焗左30分鐘,用牙籤篤唔熟,又放回中層,改120度焗多10分鐘就熟晒。

好在表面要舖酸忌廉,所以見唔到爆。

小王子要我用多啦A夢有背景~哈~哈~!















紐約芝士餅

食譜來自:http://bonniechu.blogspot.com/2012/11/blog-post_21.html

 芝士餅材料:6吋~1磅芝士餅 

卡夫牌忌廉芝士                300

                                       52

牛油                                    30

雞蛋                                     83

餅面配料:

酸忌廉                                100(多少隨意)

                                         20克(多少隨意)

做法: 

1.          所有材料放室溫至暖及軟身。

2.          放入忌廉芝士及糖拌勻。

3.          牛油用微波爐弄融,再續少加入芝士內。 

4.          雞蛋略拌勻(但不要打發起),再續少加入芝士內。

5.          攪拌至軟忌廉狀。

6.          放入已塗上牛油之焗盤內,用手輕微拋芝士盤在板上幾次,至氣泡被震。(穿不了的氣泡可以牙籤弄穿)

7.          平滑的芝士,放入焗爐用140度焗30分鐘(用手指輕碰餅面不沾手指,餅中間按下時像海綿般即成)。若中間未熟,可以轉120度火再焗多十分鐘至熟,最重要用慢火焗熟餅心,不要弄焦。(若餅面太焦可蓋錫紙調至100度焗至熟為止)

8.          焗完後的芝士餅,拿出乘涼,或可放入雪櫃冰箱10分鐘。   

9.          用酸忌廉加糖拌勻,調至自己喜歡的甜度便可.塗在餅面上(餅邊留半吋位不要塗),再放入焗爐用上火焗3分鐘至酸忌廉變暖即成。  

沒有留言:

發佈留言