2020年9月20日星期日

十字包 (內附食譜)

老公小時候好鍾意食〝十字包〞,而家唔多見有售,但我從未聽過。

老公有次係娘家樓下麵包舖買見過買左一次食,之後就冇見過。

我記老公講過,雖然叫〝十字包〞,但係質地係麵包和蛋糕的混合體。

我都想整下氹下老公,網上搵食譜先。

我搵到個係中筋粉,而且係信徒的食譜,因十字包係喺關於耶穌嘅十字架的事蹟,所以跟整。

可惜不是老公以前食嗰款,佢話似鬆餅咁,唔係麵包嚟!

不過,小王子都   llike,我都覺得好食,唔知擺到明天會否仲好吃?

食譜可以整到12個,但會搓到手軟,加上唔知係咪老公要果樣野,就整4個試下先。

食譜又係用杯做單位,於是我又將它轉係克,咁樣方便好多。

奶我就冇用溫度計量,我只用手掂過微暖就算。

我都冇用晒啲奶就能成糰,所以大家到時要睇情況。

其實,上星期日,我都整過一次,不過,係奶份量出錯左,所以失敗左。

 

內裡組織都好靚仔架!

十字包

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=jJadYmxulws

材料:4個

中筋麵粉                149克

暖奶                       91克 (45°C)

軟牛油(室温)     6克

黄砂糖                    15.8克 (我用左原蔗糖)

                          1

乾酵母                    3

全蛋                        1/4隻 (12.75克)

蛋白                        1/4隻 (8.75克)

蛋黃                        1/4隻 (4克)

蜜糖                        10克

葡萄乾                    31克

肉桂粉                    1/4 湯匙  (我用落)

十字漿材料:

低筋麵粉                12.4

溶化牛油                 1湯匙 (12克)

糖粉                        3克

牛奶                        1/4 - 1/2 湯匙 (隨意)

做法:

1.          把中筋麵粉、乾酵母、黄砂糖、鹽、肉桂粉、全蛋和蛋白放入手提或座檯式攪拌機,由慢速開始,慢慢加入暖牛奶,漸進增至高速,把材料攪拌成一麵粉團。

2.          再放進室温牛油,繼續攪拌至滑,麵粉團可張開成薄膜。

3.          將麵粉團倒入已塗油的大碗中,蓋上保鮮紙,置於溫暖的地方(如關掉的焗爐),讓麵粉團進行第一次發酵,發大至兩倍,約45 – 50分鐘。

4.          取出麵粉團,放在灑上麵粉的工作檯上,用拳頭按壓麵粉團,擠出空氣,壓平,再加入葡萄乾,搓至平滑。

5.          把麵粉團分成 4等份,並搓成小球形,排放在已塗油的焗盤中,每個距離約1 cm

6.          用保鮮紙或廚巾蓋好,再靜置約30分鐘,讓小麵粉團繼續發酵。

7.          預熱焗爐至華氏175度。

8.          預備十字漿:將低筋麵粉和糖粉過篩,然後與溶化牛油拌匀。如粉漿太濃稠,可酌量加 1/4 - 1/2 湯匙牛奶。把粉漿轉至裱花袋中備用。

9.          蛋黃與蜜糖拌匀成蛋液,將少許蛋液塗在發酵完畢的小麵粉團上面,然後在麵粉團上擠上十字粉漿,畫成十字。

10.        放入已預熱的焗爐中,約焗 1520分鐘,或直至麵包熟透,表面呈金黃色即成。

11.        取出待冷却後即可食用。

小貼士

·         烘焗麵飽,使用量杯量出材料,份量更為準確,效果更佳。

·         薄膜:用手將麵粉團擴闊張開,有如一塊半透明的膜,製成品會較鬆軟可口。

·         預備少許麵粉在碟上,以方便灑在工作檯上,或防止手黏上麵粉團。

沒有留言:

發佈留言