2020年10月31日星期六

韓式炸雞‧九巴口罩

九巴而家登記左搭巴士可以儲分換口罩,老公夠分換了。

尋晚老公話要去九巴服務中心換口罩,最近我地尖沙咀、沙田。

我地擇左沙田,因小王子想去睇模型。

我想食炸雞,去openrice睇得成個沙田得呢間有韓式炸雞。

好在早一步唔係就要等位了。

小王子可能受我影響,有食物來到佢又會叫我幫佢影相,而且好多時都拎相機出街,影食物。

頭先果張影唔晒啲雞,叫佢再影笑下,佢就笑成咁。




























我地叫左牛肉飯、蜜糖炸雞、芝士麵,芝士麵係辣,你可以叫佢走辣。

老公覺得上次中環好食好多,緊係一分錢一分貨,不過,呢間老闆應該係韓國人,因為見有個便服韓國男人做樓面。

我地食完仲去左對面零食店掃貨,老公話蝴蝶酥比出面店和Donki都平。


同事推介這間雪糕、雪條,小王子揀雪糕,而我就食冧酒車厘子雪條。

我地食飽再食埋甜品好滿足了,就去沙田市中心九巴客服中心換口罩。

跟住我就去睇廚師機,上次來沙田又忘記睇,因為之前去某間百老匯問野,佢叫我去沙田問,因為呢到有人可以講解。

今日來到,老公行開左,個職員真係有問必識答,仲話優惠做到最後今日,仲送個研磨器,但我問完走左,仲考慮中。

我與老公會合後,同老公講左,老公唔識你用你自己決定,我一直十五十六。

隔左個幾鐘後我決定買,因為真係平左好多,而且仲有另一個原因。


我去到立即搵頭先個職員,然後開單,大家都攰,所以老公帶小王子去睇模型,我就係到等付款和送貨事宜。

我一去到精品店,小王子就話要買模型,佢個樣好慘。

我最後都有買比佢,唯一條件係一陣返屋企要溫書,因為這個星期又要默書又要小測。

小王子應承左,希望溫書時一切順利。






沒有留言:

發佈留言