2020年10月17日星期六

Goobne Chicken‧大館‧Don Don Donki

今日原本留在家中溫書,因下星期二小王子第一次中文默書。

不過,銅鑼灣開左Donki,今日就抽空帶小王子去逛逛,因為佢去過大阪Donki就愛上。

早上溫完書,就出發去食野先,今早在家時我已在Openrice apps book左位,仲有全單85折。

我揀左中環的Goodne Chicken,係韓式炸雞。

Goodne Chicken
電話:2907 2323
營業時間:11:30 - 2300 (星期日至四)、1130 - 00:00 (星期五、六)
地址:中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88 5樓
官方網址:http://goobne.hk/english.do

老公知我鍾意食韓式粉絲,所以order左。

我覺得份量有點少,價錢都唔平,不過,小王子話牛肉好味。




























我和老公本想叫Half-Half,可以同時食到2種味,但小王子要〝黃金脆烤雞〞Half-Half冇呢隻味。

小王子又讚隻雞好食,梗係喇!佢食晒2隻脾,最嫩部份,不過,隻雞確真好食,連老公都讚就知,但都係果句覺得有點貴。


現在的小王子可能受我感染,出街通常都會帶相機,佢影完食物又叫我幫佢影相,我話得媽Mi幫你用電話影喇!

今日我都冇帶相機,因為周身骨痛想輕便一點,而家用電話影都OK,但我始終喜歡用相機影。



食完就行去Donki,路過石板街,小王子覺得好新奇,因為佢第一次來到。

佢一支箭半跑就上到去,我和老公就慢慢行。

小王子攻頂後又想去返起點,我當然冇問題喇!不過,你要自己去,佢立即起動。

老公唔放心,佢雙眼從冇離開過小王子,我就放手不管。





小王子行完石板街,老公轉身就見到大館,順手去行下先。

大館都冇咩特別,真的來一次就夠了。


小王子大館不停跑,仲話下次要再嚟!睇下佢幾開心。

行完大館就到今日的主菜~Donki,要係側邊後門排隊入,好在都好快,比上次銅鑼灣快。

一入到去就係地庫層,大致同其他店一樣,不過,上一層就要行樓梯,呢到冇扶手電梯,而且冇小朋友的購物車。

小王子揀緊小息零食,不過,有啲貨比外面貴,有啲就差不多。


出到去見到佢,小王子立即排隊集郵。


我地覺得呢間唔好行,都係喜歡荃灣和銅鑼灣,尖沙咀冇去過,因為同事話店細,而且冇小朋購物車。
今日係Donki的戰利品。


 

沒有留言:

發佈留言