2020年11月8日星期日

免費遊海洋公園

今日公司同事慶祝結婚周年,她訂了海洋公園旁的萬豪酒店,因買套票,所以有2大一小的海洋公園入場卷贈送,她的老公不想入園,她就送給我。

尋日先話比小王子聽去海洋公園,小王子今天要逃學了,不去學日文。

我地約好早上10點半在海洋公園門口等,佢check-in完就過來搵我,佢將coupon和預約卷都給我,然後佢地就回酒店hea下。


今日的預約已滿,仲超多人,因為我地拎住coupon和預約卷冇阻擋,好快就到門口排隊入園,好快就入到去了。

一入到去就見到威威,小王子立即說:「佢都來過我學校架!」(幼稚園K3)

我決定坐海洋列車過對面岸,然後坐纜車回來。


小王子唔想坐海洋列車,因為上年〝海洋公園@K3旅行日〞坐過一次佢好驚,佢怕好大隻八爪魚,佢今次又唔驚啵!

尋日知道可以入來就話要去睇企鵝,又問我企鵝點叫,阿仔我唔知啵!

見到企鵝個樣幾開心。

睇完出到去見到精品又有企鵝立即話要買,我緊係唔買住喇!一陣見到另一隻又要買咪好唔得掂,睇定啲先。




我地再去北極之旅,但已經冇北極熊了,有海豹和海象,咁啱係牠們的開餐時間。
老公一個人睇,佢好enjoy,但我就覺得悶囉!

小王子就係後邊玩,我就緊係陪小王子喇!

然後行去海洋劇場,來到已經是尾聲了。

畏高既老公居然提意去坐摩天輪,這是今天第一次玩機動遊戲。

玩完摩天輪就去醫肚,每次入來都係食麥當勞,沿路來有啲小食亭都冇開,老公話會唔會麥當勞都冇開呢?唔係掛,冇開就大劑了。

好在麥當勞有開,但真係貴過出面好多,小王子食得好開心。

頭先等位發生小插曲,我與小王子等緊位,老公去搵其他位,我等的位是一家三口,男的是外國人,女的是亞洲人,男的將垃圾清理去掉的時候,突然從我身後有2個姐姐(女庸)坐下,我來不及反應,外國男人走回來話佢地,走既時候仲叫我坐,我真的很感謝他。

之後果2個姐姐都有望下望下,我咪又望返佢囉!

醫了肚仔就去睇鯊魚。


小王子問左好多次可唔可以玩,每檔獎品都唔靚,佢好想玩最後都同佢玩左。

小王子好勁中左2個獎品,佢都話送晒比姨姨,就係今日送入場卷的同事。

頸巾就唔好送了,因為大人用不着,留返你自己用。

我地坐纜車返去對面岸,終於可以鬆一鬆,因為今日真係好熱,朝早在家又好凍,天氣難測。

纜車站好懷舊,我好鍾意舊野。

小王子見到電車立即跑上去,都唔理我地。

香港老大街

我地再去睇熊貓,今次終於唔係瞓覺和用個pat pat對住我地。

小熊貓掛住瞓覺,有人吹口哨,所以有一隻起左身。
離遠同熊貓合照先

呢隻係仲係到食竹葉,我見佢不停食冇停。

我地去到威威天地了,坐小火車勁多人,這是今天最後的機動遊戲。


小朋友有遊戲玩去不同的攤位玩完吸印仔,儲夠印仔就可以換貼紙。

小王子等緊入公園玩,而家有限時和人數,中場仲有消毒。

小王子玩到要除衫,因為真係好熱。

最後買左小熊貓和烏龜公仔,我地每間店都有入去睇,係得門口呢間有小熊貓。

我見小熊貓好得意拎比小王子睇,佢唔鍾意,我放低後比個細路女拎左,跟住佢又話想要,話頭先未諗清。

我問小女孩影左幅相,然後問店員仲有冇?店員入去搵,拎左3隻出來,小王子好開心,這款商品是買一送一。

沒有留言:

發佈留言