2020年11月10日星期二

Philips Airfryer XXL HD9860/91

我舊的氣炸鍋甩塗層需要買過一個新的,因為我每星期都會用,平時帶飯的肉類就係靠氣炸鍋幫手。

我諗緊買飛利浦好,抑或去Gmarket買一個呢?經過上次係日本買V仔回來電壓唔啱要用變壓器,我就決定唔係外地買電器。

飛利浦一定啱香港規格,但係大個並有點貴。

Gmarket就平,見肥仔的都是加個轉插就用得,我又問左係Gmarket買左個氣炸鍋的朋友,佢話換左個3腳頭就用得,我仲問埋佢有冇水線,佢話好似有,咁就掂。

我係Gmarket睇中一個,除左氣烤之外還有5個功能,仲可以望到入面,唔駛成日打開來睇。

突然同事通知我飛利浦攪抽獎活動叫我試下,咁我就試下,要post用緊的氣炸鍋和要換新的原因,十月尾公佈結果,唔中就11月去Gmarket買個。

我估唔到我係20個得獎其中一個,只要收到個鍋,然後寫2個post,其中一個post係氣炸谷,另一個post係自己Facebook 或氣炸谷,不過其中一個post要用新的function (Smart Sensing)就可以。

這是推動我買〝Bosch MUM5〞廚師機另一原因,因為我都要買個架擺個氣炸鍋,咁就買埋廚師機,加上又減價。


沒有留言:

發佈留言