2020年12月19日星期六

戚風蛋糕 (內附食譜)

尋日整好〝花生酥〞雪左冰霜後就開工整蛋糕,蛋糕出爐待微暖切開有蛋糕糊沉底。

等我出街後回來再挑戰,因為我今日好想食蛋糕。

我一回到家就立即開工,邊整邊擔心唔知成唔成功?

最後出爐了,我都冇等放涼就切開,都係失敗了,冇蛋糕食了。

今日我試過另一款,雖然表面爆左,但係蛋糕鬆軟唔甜。

我仲帶左去肥阿哥家做節,兼且預早慶祝阿媽生日,難得今年阿媽舊曆生日與冬至是同一天。















戚風蛋糕

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=4F8Ms5ML32k

材料:6寸蛋糕模

蛋白                                   3

                                       40

蛋黃                                   4

牛奶                                   50

菜油                                   30

低筋麵粉 (過篩)              65

做法:

1.          將蛋黃打散。

2.          加入油、牛奶,攪拌混合。

3.          加入低筋麵粉,攪拌混合,混合即可。

4.          蛋白分3次加入糖,用高速打發。

5.          一邊打一邊轉,打王乾性。(如怕打過龍,尾段轉慢速打發,蛋白挺立)

6.          先將一小部份蛋白霜加入蛋黃糊中,用手提打蛋器輕輕力攪拌混合。

7.          混合好再倒入蛋白霜中,用橡皮杓輕力攪拌混合。

8.          倒入6吋模中。(模不可以抺油,不可以鋪牛油紙,不可以用不黏模)

9.          用筷子晝幾個圈,噔幾下。

10.      170度,焗10分鐘。

11.      蛋糕表面結皮,取出介面。(動作要快,介完立刻入爐)

12.      150度,焗30分鐘。

13.      焗至金黃色,熟透即可出爐。

14.      出爐後噔幾下,立刻倒扣。

15.      最少倒扣放涼2小時才脫模。

16.      放涼後脫模,蛋糕向內輕推,由底推上,即可脫模。

沒有留言:

發佈留言