2021年4月9日星期五

老公生日+Staycation@Day 1

今日老公生日,因疫情冇得去旅行,就不如Staycation,我地都係第一次咋!

老公之前見到Youtuber介紹大澳下午會有義工餵貓,所以我地就揀左〝諾富特東薈城酒店 Novotel Cityate〞。

今早10出門口搭車去東涌,落車就去酒店放低行李先,然後今晚回來先Check-in。

估唔到一去到酒店就立即可以Check-in,可能疫情少遊客,我見其他人都係一來到就可以check-in。

我用hotels.com book房,當時我註明係老公生日,所以明天可以下午2點先 check-out。

上房整理好後就去搭車入大澳了。

今次食野的地方之前都有介紹過,想知地址可以去之前的post睇返。

我地前日先話小王子知道今日的行程,佢一知道就話要食大大魚蛋了。


我地隨左食大大魚蛋之外,仲有食墨魚。

我怕豆腐花落糖甜,所以我叫左黑芝麻溝豆腐花,我冇落糖。

仲有我一個人食左2粒糯米滋,原本一粒留明天吃,但都係忍唔住食埋。

今日天陰陰有風,次次入大澳都熱到嘔,終於有一次舒服啲嘞!


叫小王子影相又唔正經。

今日大澳都多貓,但顏色都係差不多,睇相緊係以為同一隻,其實唔同架!

小王子係一間店外玩貓,店內有人出來用不友善的眼光啤住小王子,然後〝殊〞小王子。

可能小王子扮左2下貓叫,我已叫左佢安靜,店員可能覺得佢嘈掛,但其他人都有發出聲音。

之後店員又再回來,然後叫左個名,同小王子玩緊既貓就返回去了。

沙翁要$13一個,仲要拎左籌等叫,到你既時間先話佢知要幾多個。

記得問店員取籌號,頭先唔識我企係到等,店員又忙緊,被人遲來先上岸。

不過,唔緊要最緊要有得食。


今次呢檔燒魷魚又幾好食啵!價錢又唔貴,以前都唔見有呢檔,係郵局向少林寺方向就見到。


等緊燒魷魚時,小王子又同另一隻貓玩。

我地3點幾就閃人,冇等義工餵貓,因為小王子想返酒店嘆下。

今朝check-in時職員話由於疫情唔送上房,所以老公既 Birthday Cupcake要自己去餐廳取。

酒店都幾好附上需要的用品,不過老公和小王子都唔like個cupcake,佢地話唔好食。


酒店房個景觀都幾好,而且房與手洗間有個趟門,拉開就一眼睇晒,隔住玻璃的不用怕會沖涼時弄濕。

洗手盆下仲有個環保垃圾桶,有回收的東西可掉入去。

頭先問職員會否比多一張匙卡,職員話是有2張的,以前得一張,我太耐冇住酒店了。

上到房仲有一張已插在係開關制上,真係好。

之前老公話唔係酒店食Dinner Buffet,後來又唔知食咩都係係酒店食算。

5點幾落到大堂已排長龍,走去前枱問,Dinner Buffet已經full晒了,唯有外出搵食。

後來發現酒店Dinner Buffet好平,唔怪之得咁多人喇!

我地係商場周圍行搵食,最後係Openrice開到之前係中環食過的韓餐,上次小王子勁Like,咁我地就食佢喇!

斷食的我要破戒了,陪老公飲左杯特食+啤酒~超好飲。

不過,唔知點解部隊鍋的麵好少,自己煮就可以落多啲。




























睇下小王子食得幾滋味。
食完行一陣就回酒店休息。



沒有留言:

發佈留言