2021年4月8日星期四

香濃綠茶慕絲蛋糕 (內附食譜)

老公唔太喜歡食蛋糕,但鍾意綠茶。

我係12年前為老公的生日寫了個綠茶慕絲蛋糕食譜,然後再改良,就演變了這個食譜。

我又唔知點解,小王子都喜歡綠茶,而我就一般,所以就再整呢個蛋糕。

明天是老公生日,尋日已經雪定個餅底,今朝就整埋個主體。

平時蛋糕我好少裝飾,因為這是我的弱項,今次為老公就裝飾一次喇!

裝飾完唔等明天就立即唱歌,因為明天Staycation,唔拎去酒店。

老公和小王子都讚,佢地每人食左一件,老公後來再添食。


























淡忌廉打成軟雪糕狀就可以。











.

















香濃綠茶慕絲蛋糕

餅底材料:(4.5)

消化餅                     59 (4)

無鹽牛油              39

餅底做法:

1.          將消化餅放入保鮮袋,碾碎。

2.          無鹽牛油隔水座溶。

3.          消化餅放於碗中,加入已溶化牛油。

4.          倒入慕絲圈內,壓平,再放入雪櫃雪至硬身。

慕絲材料:

淡忌廉               151

牛奶                       48

綠茶粉                     7

                               43

魚膠片                       2

慕絲做法:

1.          魚膠片用凍水浸軟,然後隔熱水座溶。

2.          牛奶加入綠茶粉攪勻。

3.          淡忌廉加糖打至7分起。

4.          (1)(2)混合,然後加入(3)內,用橡皮村拌勻。

5.          (4)倒入餅底慕絲圈內,冷藏4小時,脫模,即可享用。

整後心得:

·         若果綠茶粉加入牛奶攪極都有粒粒,倒入魚膠水時,可以用篩過濾。

沒有留言:

發佈留言