2021年4月10日星期六

老公生日+Staycation@Day 2

今次book酒店包3個人早餐Buffet,我地9點幾落去食,星期六可以食到11點。

款式唔中等,唔算多又唔算少,仲有幾款熱盆,但冇影相。


我第一碟早餐就係高卡的酥皮麵包,我一個人K.O.晒,因為我至愛,我仲諗緊可能食多轉。

之後又自製炒麵蛋沙律多士,食左2轉好好味。


老公食左碗米粉佢都話OK,碗粉旁有杯豆漿,本人覺得唔錯,所以我飲左2杯,唔太甜又熱。

穀類早餐可以加奶、豆漿,仲有款忘記了。 (左圖)

飲品有橙汁、蘋果汁、奶茶,仲可以自己加珍珠變珍珠奶茶,奶茶應該都OK,因為老公添飲。 (中圖)

乳酪:有幾款味道。(右圖)

食食下小王子話肚痛,所以我冇時間再食多碟酥皮包,我地快快吃完未食既野就算。

老公洗乾淨個浴缸,小王子去完Poo Poo後,順便玩一陣水再沖涼。

我地冇等到2點check-out,12點幾落到大堂都企滿人了。

我地午餐選了係酒店落一層的火鍋店是任食,但限時的。

我與小王子第一時間去食雪糕先,可以用雪糕筒又可以用碟盛。

有雪糕食小王子立即比like。

雪糕旁仲有部棉花糖機,我想食,但唔識用,而且我又唔見有人食。

仲有好多飲品揀,仲有飲品機好似有4款野飲,不過我冇影相。

還有熱食,我食左2個黑金流沙奶皇包~好好味。

自己出去夾自己喜歡的食物。

我地揀左番茄湯底,不是每人一鍋的,要鴛鴦湯底就要加錢,而餐就揀最平,因為小王子都要收費,佢食得唔多,加上老公早餐未落格,個餐有牛肉、豬肉和雞肉。

最後我食多個沙律,感覺上冇咁罪惡,但都係自欺欺人~哇卡卡!


沒有留言:

發佈留言