2021年7月26日星期一

Monopoly Dreams Hong Kong‧朱古力博物館

終於等到了,今日開始就放一星期假陪小王子去玩,我自己都放鬆一下。

前幾日同小王子講會去大富翁博物館,佢開心到震。

佢期待左好耐,本來諗係調動一下行程,點知佢死都唔改另一日,係都要今日去。

我係官網見到生日免費,咁啱小王子今個月生日,條件係同行的人有8折(最少要購買一張大人票)。

我帶定小王子身份證、Passport和出世紙以作證明,仲有其他優惠和資料可以去官網睇。

早上10點出發,11點幾去中環5號碼頭搭15號新巴去山頂,由總站坐到總站,去到都12點幾。

Monopoly Dreams Hong Kong

開放時間:星期一至日:上午10:00  – 下午8:00 (最後入場為下午7:00)

網址:https://www.monopolydreams.com/hk/tc/index.html

我地上到去就買入場卷,以為過左周年紀念冇Post Card送,仲有得送。

下一輪未夠鐘,周圍行下,仲以為有好多人,點知‧‧‧‧‧‧‧‧‧。

上到去得一對母子,我估佢地已經玩完,因為拎住大富翁錢。
















我地由商場入,所以見唔到大富翁像,要出返去室外。















一場來到緊係留倩影喇!















夠鐘了,排隊入,但都係得我地兩母子咋!

工作人員叫我地禁電楊制,在電梯內2邊都播放有關唔同的動晝。

其實,都冇郁過,都係係同一層和位置。
















動晝完左另一邊電梯門打開就見到大富翁,不過係係電視到。

大富翁未發達之前係做汽車維修既。

工作一員一邊講小王子就掛住影相,介紹完都話唔走仲要影。

我都同工作人員說不好意思,工作人員話OK,好在得我兩母子,唔係真係唔好意思。
















這架車入左健力士記錄。

呢到有專人幫你影相,當然買唔買就隨你喇!

你可以比電話或相機佢幫你影。





















跟住就正式開始喇!

出左去馹員就帶我地去4D影院先,我地包場~正。

睇完4D就去對面執錢,有20秒時間,你執的大富翁鈔票可以帶走,亦可以當錢駛,鈔票面值的10%,但最多每次用2張,最大面值係$100,不過得3張咋!要睇下你好唔好彩喇!

執既時候唔可以烏低身,只可以在空中執。

分別是我和小王子的成績。















職員帶我地去整地契,突然問我拎入場卷嘟左,叫我入名,我毫無心理準備下就入左小王子個名,出左〝藍田〞地契,再chop返個印先。

然後再嘟當然就入我自己個名喇!點知出左小王子最喜歡的〝太平山〞。



































剛才就係係呢到入來架喇!















我地入監獄睇下先。















個倉好細的,門口就有2部機比你玩,是要你幫手捉賊的。
































監獄訪就係電燈公司,不過只係得陪遊戲機。





















監獄對面就係水務局。





















入邊都冇咩玩,只係扭下啲制做維修。









輪到去金庫喇!小王子勁開心,我立即去拎金磚。
















走之前又去抽獎先,我抽到垃圾要去聽分析先有$100超市禮卷,而小王子就拪到麥奀記8折,但只可以係山頂店用。

一碗麵咁細又貴,所以我地lunch去左食麥麥,得物冇所用。
















我地又去左潮聖~就是Donki,這間超細,都冇咩特別。
















唉!點解走左又返去大富翁博物館既?因為我地頭先係場內影既相我地全部買晒,職員要點時間幫我地整理一下,所以返轉頭先拎。

我見頭先整地契時小王子冇太平山,而如果買晒所有相有個Package平啲和一隻太平山USB手指送,咁就蠔一次喇!而且剛才我捉到2張$50,可以用2張就減多$10。















小王子真係好鍾意金色,係都要買條金條。

山頂第2個行程就係〝朱古力博物館〞,我係Klook買定飛的,不過,大家要小心,因為東涌都有一個,買既時候要睇清楚,我都研究左好耐。

我去到既時候都有提問過,佢話東涌和呢到是不同的,但就係同一個設計師整的,有啲客都攪錯左。









全部都要朱加力整的。
















有少少野玩。
















睇完展品和玩完就可以出去品嚐朱古力。















跟住就Workshop,我買Package原本就係整右邊大塊的,但小王子都整,又何必2個人同一款,我就揀左另一款,2塊都是朱古力牌。
















小王子真係油得好靚。















我的是左下角,仲話小王子油得深色,原來深色好睇好多。















玩埋朱古力Workshop就落山了,回程途中約老公食dinner,跟住一齊回家去。

今日小王子不停同我講好開心,話下次再去過大富翁博物館,但我覺得去一夠了,一個小時內都玩晒,而且都冇咩玩既。

沒有留言:

發佈留言