2021年7月25日星期日

香辣味噌雞絞炒飯/Spicy Miso Fried Rice / 鶏のピリ辛味噌チャーハン (內附食譜)

今日送左小王子去晝晝,我和老公就去買一陣lunch要煮的東西。

明天開始我放一星期假陪小王子,所以今日有點時間可以煮lunch。

雪櫃仲有個日式炒麵,一陣炒比小王子,咁我和老公就可以食辣的東西了。

我地去左吉之島買左一塊牛肉薯餅和咖哩薯餅,但唔多好吃。

之前的蛋撻仲有,我整個蛋漿又有新鮮蛋撻食囉!

老公都話個炒飯好味,但我覺得唔夠辣,我已經比原食譜加多左辣油了。















香辣味噌雞絞炒飯/Spicy Miso Fried Rice / 鶏のピリ辛味噌チャーハン

食譜來自:https://www.youtube.com/watch?v=ak9miEfXu6g

材料:1人份

白飯                                 180

雞蛋                                 1

                                     1

生辣椒                            1

雞絞肉                            200

白芝麻                            少許

調味料:

清酒                                 1大匙

味淋                                 2大匙

醬油                                 1小匙

味噌                                 2小匙

辣油                                 1大匙

做法:

1.       蛋打散,備用。

2.       雞絞肉加入調味料均勻混合。

3.       蔥白切粒、青蔥切粒,分開放。

4.       生辣椒切粒。

5.       下油加入蛋,加熱刑半熟狀態就倒出來。(讓蛋吸收油分)

6.       下油加入蔥白、辣椒炒到香出味,將其撥到鑊邊。

7.       加入調味雞絞肉,再混合蔥白、辣椒炒到變色。

8.       加入白飯炒勻。 (用麵也可以,油麵、家常麵、烏龍麵都很適合)

9.       放回瞿蛋之後稍微壓一下,讓雞蛋裡面的油分均勻散開。(可預防米飯黏住)

10.   加入蔥花炒勻。

沒有留言:

發佈留言