2021年8月19日星期四

雜果椰汁西米露 (內附食譜)

前晚去朋友玩男的睇波、女的打麻雀,小朋友睇下波又打下機咁。

我地玩到好夜,零晨2點幾先瞓,我一向都係最遲10就睡,所以很攰。

前日收到肥阿哥What's app回娘家吃,因疫情少左回去。

尋日小王子要返興趣班,我又要預備未來幾天的Lunch Box,沒有法抽身去娘家預備晚餐。

我見煮不到晚餐,就煮甜品,這個甜品以前常常煮的,不過就冇雜果的。

原來肥阿哥一家都不吃西米,唔緊要仲有其他人。

大家都話好食,而且都有添食,不過都吃不完,我拿了一半回家。

今日放工回家拿出來吃,我覺得比尋日仲好吃。

西米又大粒左,有咬口,味道是微甜。















雜果椰汁西米露

材料:(12-15人份量)

                                      1687

椰漿 (大罐)                       400毫升

冰糖                                  230

罐頭雜果 (大罐)               500

椰纖果                              275

大粒西米                          130

                                      適量 (煮西米用)

做法:

1.      水滾加入西米,間中攪拌怕會黏底。

2.      待西米煮到得中間有點白色就關火,焗至全透明。

3.      水加冰糖煮滾,熄火。

4.      倒入椰漿攪勻。

5.      加入西米攪勻,待涼放入雪櫃。

·         不是粒粒都透明就加入,因為糖水本身都有熱力,用餘下的熱力再令全部西米變透明。

6.      食用時加入雜果、椰纖果即可。

7.      雪凍隔夜仲好食。

沒有留言:

發佈留言