2021年8月14日星期六

紫薯撻 (內附食譜)

尋晚我見雪櫃有紫薯,不如今朝攪攪新意思~整紫薯撻,有朋友可以幫手做我白老鼠。

尋晚我就整好個撻皮存放雪櫃,早上取出回溫。

撻皮係跟朱Sir的〝鮮奶蛋撻 (曲奇餅皮)〞,不過我就整一半份量,而撻皮就由25克轉30克一隻,因為上次老公話皮薄。

紫薯餡邊整邊修改,紫薯不是壓得太蓉,因為我想有點咬口。

由於想有咬口,我將紫薯蓉入唧袋轉左好多個花咀都唧唔到花。

於是,我就把心一橫~唔唧花,整紫薯小山丘算。

單單唧花已花了好多時間,攪到我頸都痛,全部用左我3個幾小時。

由於下午開左個榴槤大會,所以好飽。

夜晚吃過晚餐我都食左一個,味道又OK啵!另一個朋友都食左都話好。

其他人太飽,留明天才吃。

製作過程:

  • 想唧花的朋友,紫薯蒸完可以用攪拌機打爛。
  • 要唔要加糖要試過條番薯先,因為我果條唔甜,所以我稍稍加左糖。


我做左個實驗,想睇下叉洞、用米宅住野‧‧‧‧‧‧‧等等,出來效果會係點,以下是結果。
  1. 米宅住叉洞 (2個):撻沒有膨脹凸起
  2. 米宅住唔叉洞 (2個):撻沒有膨脹凸起
  3. 叉洞 (2個):撻有膨脹凸起。補救方法:中途取出,整穿凸起地方。
  4. 唔叉洞 (2個):撻有膨脹凸起。補救方法:中途取出,再加烘焙紙和米













紫薯撻

撻皮材料:7cm直徑撻模8

無鹽牛油                            80

糖霜                                    22

三花淡奶                            9

北海道奶粉                        10

高筋麵粉                            61

低筋麵粉                            61

朱古力溶液                        適量

紫薯材料:

宮崎縣紫薯 (連皮)            302

鮮奶                                    130

糖粉                                    5 (不一定要加,自行試左紫薯甜度先)

蛋撻皮做法:

1.      無鹽牛油從雪櫃拿出來就可以切粒。

2.      無鹽牛油+糖霜初步混合。

3.      加入三花淡奶混合。

4.      加入北海道奶粉、高筋麵粉、低筋麵粉再混合,初步成糰就可以。

5.      攪拌過度或搓過籠,有筋性後口感就不好吃。

6.      用包鮮紙包住麵糰鬆弛15分鐘。

7.      麵糰分割大約30克一粒,略為搓圓成蛋撻皮。

8.      蛋撻皮撒上少許手粉。

9.      蛋撻皮沾上少少手粉,稍為禁扁。

10.  放在撻模中央,底和邊之間發手,一下禁一下向上捏,直至圍繞一圈。

11.  在撻上放上烘焙紙,再放上米,使撻皮焗的時候不會膨脹凸起。

12.  170度,焗17分鐘。

13.  取走米,再焗6分鐘。

紫薯做法:

1.      紫薯去皮切粒,用中火蒸20分鐘。

2.      用壓薯蓉器壓爛。

  • ·         我的紫薯蓉仲有微微粒,因為我想食落仲有紫薯,所以有些保留粒狀。
  • ·         想唧花的話就可以用攪拌機打爛。

3.      加入鮮奶、糖粉攪勻。

組合:

1.      撻放涼後,塗上朱古力溶液在撻的表面,防止紫薯的水份整軟撻皮。

2.      將紫薯蓉墳滿撻皮就可以,款式隨個人喜好。

沒有留言:

發佈留言