2021年8月7日星期六

乳酪戚風蛋糕 (內附食譜)

今日又早阿茂,因為我想食蛋糕,唔知點解成日都想食蛋糕。

食譜用〝希臘酸奶yogurt〞,我將佢轉左我現有材料〝原味乳酪〞。

我邊睇完食譜圖片邊整,因為我唔知蛋白打至8-9分發是咩樣。

雖然,有烘焙經驗多年,但覺得自己知識都不是太豐富的。

蛋糕是戚風,但食落就冇平時的咁空氣,質感比平時實啲,都係鬆軟的。

今次老公應該會食掛。















乳酪戚風蛋糕

食譜來自:https://www.facebook.com/deliholic/posts/367524161558749

材料:六吋模具份量

大雞蛋                                                      三隻

低筋麵粉                                                  50

希臘酸奶yogurt                                      55

米糠油/粟米油等無味植物油均可        30

粟粉                                                          10

砂糖                                                          35

做法:

1.        蛋黃跟蛋白分離放置,砂糖與粟粉混合

2.        酸奶與植物油混合後攪拌均勻,再加入蛋黃拌勻

3.        後篩入低筋麵粉拌至順滑無顆粒

4.        砂糖與粟粉混合物分三次添加到蛋白裡打發,打發至蛋白霜八九分的狀態均可

5.        1/3蛋白霜與蛋黃糊拌勻,再倒回去剩餘蛋白霜裡拌勻

6.        用150度焗約50分鐘,出爐倒扣至完全冷卻後才脫模。

沒有留言:

發佈留言