2021年8月23日星期一

兒童探索期間限定博物館 HKCDM POP UP+荃灣廣場xGlivo Gun 享夏日樂『脆』遊

上星期六,回娘家吃飯時聽到阿媽同肥阿哥講休息到9月先湊大細孖,因為阿媽前排腳又做左手術想休息下先,咁邊個湊大細孖呢?就由他們婆婆暫時湊住先。

我見咁樣,而我這星期都放假,雖然我一早plan好行程,而且要網上book既都攪好,但咁啱今日去〝兒童探索期間限定博物館 HKCDM POP UP〞未買入場卷,所以就問肥阿哥和阿嫂可否讓我帶埋大細孖一齊去玩,阿嫂知道後就請了假一齊去玩喇!

我book左最早果場,等緊開場。

我見個埸都唔大就問阿嫂係咪比北角的細?阿嫂話係,但北角冇左,所以係呢到開。


商場內都有其他野玩下,冇咁悶,但雖早都有好多小朋友。
















開門了,入到去你既袋可以放locker,你需要一個5蚊硬弊入落去locker,而$5好似泳池咁你走既時候可以拎返,如沒有零錢都可以同職員換。















入到去以為我地包場,後來發現原來仲有個小妹妹和她的爸爸。
















佢地3個係呢part玩到唔走,真係小朋友就知有咩好玩~哈哈!
















後仔阿仔同大孖表哥一齊將膠棒分好顏色,然後玩過3關,小朋友發揮佢地既小宇宙。
















細孖表哥自己係到玩車,小王子搵仔玩都冇理佢,細孖表哥係比較有個性一點的。
















另一邊大了孖表哥就玩下東又玩下西。
















小王子見大孖表哥用橡筋砌圖案佢又玩,跟住枱面上卡提供的圖跟住整。
















大孖表哥玩完,細孖表哥又過來玩,但佢就用自己的創意整,細孖表哥藝術和創意方面係好一點的。

佢自己整左把劍出來。
















小王子係旁邊砌,但唔夠位,佢等細孖表哥整完諗住會拆掉,但細孖表哥堅持話唔會拆,然後又鬧交,真係冇佢地咁好氣。















我走左去搵大孖,佢等緊小王子來一齊玩,我話小王子未砌好佢未有咁快過來。
















突然職員講解和教大孖玩呢一part。
















我再返落去睇下佢地咩情況,小王子和細孖表哥各自一張枱。

小王子仲有職員陪佢一齊整,完成了睇下佢幾開心。
















我同小王子講大孖表哥等緊你呀!佢立即飛去大孖表哥到。
















玩埋呢到就夠鐘了,職員真係一夠鐘就提你走,佢地都好唔想走。





















離開後又係玩商場內的設施。
















好似參加健美先生。





















今日另一景點係〝荃灣廣場xGlivo Gun 享夏日樂『脆』遊〞,以為有得跑步,點知只係影相咋!
















3個一齊好老友咁,唔打交或鬧交時就係既。
















扮夾公仔機,真係有諗頭丫!
















玩完就上左頂樓室外遊樂場,我去個厠所回來大家都入晒商場。

太熱小朋友都頂唔住,咁就大家一齊去食雪糕喇!
















我和阿嫂都痛痕緊仲有邊到去,而家先3點幾4點,上網睇到屯門市埸廣都有擺野玩,我地又未坐過西鐵就入喇!

我打比老公通知佢,點知佢話而家入到去再出返嚟會好多人,最後去左附近〝冒險樂園〞。
















老公放工來到,小朋友們邀請老公一齊玩男孩子玩意。















之後去左附近開餐,細孖好勁幾乎夾咩有咩,呢啲都係佢送比我地,除此佢都仲夾到幾樣野,細隻貓就係大孖夾的。

佢地去日本都夾都好多公仔,而且唔駛職員幫手的。















沒有留言:

發佈留言