2021年8月24日星期二

可持續資源館 S Gallery

今日同小王子去浸會大學的〝可持續資源館 S Gallery〞,我book左下午2:30的場次。

我12:30到左又一城,然後行去〝J.S. Foodies〞攞籌,我比左幾間小王子揀,佢揀呢間。

等左差不多一個小時先有位,途中都有去商場其他店,但都係勁多人囉!最後都係返去再等。

小王對此店評價高,差不多食晒碟〝意式肉醬意粉〞,而我就叫左〝手打牛肉漢堡配溫泉蛋飯〞。

J.S. Foodies (又一城)

地址:九龍塘達之路80號又一城LG2樓30號舖i.t blue block

電話:22658019

營業時間:

星期一至日 (11:30 - 22:00)

公眾假期 (11:30 - 22:00

* 今日可能平日加上lunch time所以多人,如果係去就要安排早一點,唔係就餓到肚扁。

食完都2點了,立即動身去,行緊去搭的士途中,職員打來問係邊,我話係又一城行緊去搭的士。

去到宿舍門口,護衛唔比我地入,佢話要填申報表,應該之前send左email比我,我開個email比佢睇話冇都係唔比我入去,好在頭先職員打過來,我打比職員佢落來接我地。

等的期間我填左健康申報表先,真係唔好意思大熱天時要人來接又唔知行得遠唔遠。

不過,好在職員帶不用周圍搵,上到去等齊人就開始旅程喇!

這裡有時間可以來玩下,有幾個地方都係介紹可持續資源,是免費的,等小朋友認識一下資源。

可持續資源館 S Gallery

預約網址:https://iba.hkbu.edu.hk/zh/learning-centre















有導賞員介紹的,首先要去睇套3D短片,小王子已經好驚話要走,佢係驚既情況下睇完。















跟住就去到另一間房〝探索資源〞。
















每人派一個電話玩遊戲,scan牆上的QR code就會有該生物的資料,小王子好努力咁搵。
















又有一些遊戲玩。









耕出未來
















導賞員教小王子玩遊戲,但我都覺得有點難。
















可持續生活
















我覺得呢到係最好玩的,可以shopping咁。

沒有留言:

發佈留言