2021年10月21日星期四

黑白手指條 Black and White Fingers (內附食譜)

剛過去的星期六晚上,我睇緊食譜書,小王子就見到這款曲奇就話要食。

星期日,早上我整好麵糰,但冇時間整,因為小王子早上晝晝班,3點幾又要出門口去學日文,中間空檔時間要溫書,因為星期四開始測驗了。

我見同小王子溫左幾日,尋晚就小王子交比老公,等我焗左個麵糰先。

未上朱古力醬前小王子食左一個唔喜歡,而老公就覺得同平時果啲一樣,但沾上朱古力醬後老公覺得好甜。

我應該買錯左白朱古力,因為唔係好凝固,所以唯有自己食晒!

今朝再睇下白朱古力仲未未凝固晒!但都穩既。

我就成盒拿回公司講人食,少數人覺得甜,有些同事再添食添。

有位同事話好似藍罐曲奇的提子味,後來我試食左真係似啵!我覺得似長方形有糖果款。

我再同同事講,佢都覺得我話果款似過提子味,不過,這款就軟身點。





















黑白手指條 Black and White Fingers

食譜來自:星級私房曲奇

材料:30

無鹽牛油                      100

淺黃糖                          40

雲呢拿香油                  1/4茶匙

麵粉                              126

白朱古力                      35

黑朱古力                      5

杏仁碎                          70

做法:

1.          杏仁碎以160度,焗3分鐘。

2.          牛油以電動打蛋器打發至微白。

3.          加淺黃色以電動打蛋器打勻,再加雲呢拿油打勻。

4.          麵粉分數次加入,並輕輕用膠刮拌勻。

5.          用保鮮紙蓋好,放入雪櫃約1小時。

6.          取出麵糰碾壓成直徑1厘米圓柱形,切段紉5.5厘米長,放焗盤上。

7.          上火150度下火145度或一般焗爐150度,焗12-14

8.          黑、白朱古力分開座熱水至溶。

9.          把曲奇兩端分別浸上黑、白朱古力,黏上杏仁碎即成。

貼士:

l   浸上朱古力後,要即時黏上杏仁碎,這才容易黏實。

沒有留言:

發佈留言